Sint social  democrat.PSD este singurul partid de stinga, sint membru,
nu sef. In 2009 la imparteala de posturi PSD -PDL am refuzat si garda de
mediu si protectia consumatorului. In PSD i-am suparat pe toti  cind
le-am spus cum trebuie sa fie social democratia. Nemirschi a fost
printre  cei vexati. Si altii. Eu nu ma schimb dupa ei. Cu  Iliescu m-am
certat la Cotroceni.Cu Dragnea la Tg. Mures.Pentru oameni, pentru
drepturile lor. Si Ciorbea, care ca prim  ministru a fost execrabil, azi
gindeste mai bine si mai civilizat. Dar nu asta este subiectul.
Eu vreau sa schimb  prezentul intr-un viitor mai bun, invatind din
greselile trecutului. Lamentarile  cu "mostenirea grea" sint patetice.
Asta nu este subiect de discutie, il las  "profesionistilor". Am auzit
exact aceleasi lamentari de la  presedintele asta cabotin si cacarisit:
vin comunistii, vin minerii, vine  Iliescu!   Cit priveste pensiile
militarilor, nu ma intereseaza cum au fost obtinute, ele sint legale,
sint un drept  patrimonial, asa ca ma intereseaza LEGEA, aplicare legii,
respectarea hotaririlor judecatoresti. Daca guvernul isi permite  sa le
ignore, atunci sintem in TOTALITARISM. Pe cale de consecinta si  Rosia
Montana va suferi de aceeasi nerespectare a legilor sau a hotaririlor
definitive ale instantelor. Asta este tot.     Asta este subiectul. Dar
nu  poti sa il dezbati aici, orice subiect ajunge in derizoriul celor
doi  sustinatori ai clicii actuale. Nici tu nu faci exceptie,  deviind
subiectul de la legea in sine, hotarirea instnatei, la pensia
militarului X.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace  nu e om.

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" <sustrain@...> wrote:

> Ma rog... din cate stiu esti membru PSD, astfel incat (desi consider
PD si pe Basescu EXTREM de nocivi) eu as zice mai bine sa lasi balta
chestiile "politice", ca daca nu era PSD-ul (cu Nastase si Iliescu) care
sa ne "crizeze", probabil nu ajungeau astia la putere asa usor - in
special nu in 2008, cand deja lumea "se prinsese" ca pedistii nu-s DE
FEL bineintentionati, numa' ca o gramada n-au vrut nici sa se trezeasca
cu PSD din nou pe cap... >:

> Mai bine renuntati la partea asta de discutie, ca oricum nu veti
ajunge nicaieri - parerea mea ;)

> Cat despre militari - imi pare rau de unii (eu cunosc cate unii care
au stat printre gloante la Revolutie sau care au fost prin Afganistan) -
insa eu tare as fi curioasa CATI dintre cei cu pensii cu ADEVARAT mari
au avut macar vreodata in viata lor de-a face cu ceea ce ar insemna
"lupta", "apararea Patriei" si gargare din astea. Majoritatea au pus
catanele sa spele vasele nevestei (daca nu chiar si sa-i faca altceva)
si si-au tras "casute de vacanta" de cate 3 etaje, cu banii si
materialele Armatei - asta, in cazul "bun", ca in cazul "rau" au ajuns
terenuri, cladiri, tehnica samd. evaluate la 2 bani, pe mainile unora ca
Becali! >:

> Am un PROFUND dispretz fatza de majoritatea "gradelor superioare" ale
asa-zisei "Armate Romane", in special fatza de cei facuti pe criterii de
nimeni stiute, de Basescu, Iliescu samd...! >:

> Codruta
>

>   From: dan-calin
>

>   Inteleg, ai votat cu Basescu si PDL.
>
>   Asa ca ca candelist de profesie, tu faci orice sa iti "aperi"
interesele votate, afacerile cu statul.
>   In loc sa privesti inainte, incercind sa creezi un viitor mai bun
plecind de prezentul real si invatind de la trecut, te lamentezi mereu
cu "Iliescu".

>   Am auzit exact aceleasi lamentari de la presedintele asta cabotin si
cacarisit: vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu! Hai sictir!

>   Aici tu doar ii inlocuiesti pe Tinel, Hoara, etc si toti cei plini
de succesuri. Ei la TV, tu pe liste. Nu ai scris nici un cuvint despre
prezent sau viitor, doar despre trecut.

>   De altfel in loc sa discutati aici subiecte, aberati pe chestii
scoase din context.
>   Asteptam ceva mai mult de al tine, decit de la floricica aia tratata
cu ingrasamint natural produs de fiecare dintre noi.
>   Asa ca...
>

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>    --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > Ete cucu !
>   >
>   > Si guvernarea "Iliescu" ce a fost ?
>   > 1. Deschiderea nediscriminatorie a granitelor, ca sa plece
"baietii destepti" si sa valorifice banii negrii facuti pe timpul lui
Ceasca.
>   > 2. Sambata libera, ca sa mai opreasca "superproductia" de bunuri
din Romania.
>   > 3. EXPROPIEREA populatiei prin returnarea "partilor sociale" pe
care orice angajat le detinea la intreprinderea unde lucra.
>   > 4. Privatizarea "Mebo" cu celebrele cupoane, cupoane pe care
"alesii" le-au depus cu MIILE ca sa devina actionati majoritari UNDE
TREBUIE, iar restul populatiei sa le bage la intreprinderi falimentare.
>   > 5. Scutirea de taxe si impozite, ani de zile, a firmelor STRAINE
cu capital de 10 Dolari (!!!!!), ca romanii nu poata face fata
concurentei.
>   > 6. "Genocidul pensionarilor" prin crearea de case de asigurari
separate pentru elitele puterii si mentinerea pensiilor normale la
nivelul subzistentei
>   > 7. "Reimpropietarirea" partila a taranilor si cu taraita, aiurea
fata de fostul loc al proprietatii, ca acestia sa deschida milione de
procese intre ei si cu statul.
>   > 8. Desfiintarea de-an BOULEA a CAP-urilor, IAS-urilor si
SMT-urilor, ca alde Nastase, Hrebenciuc & Co sa poata cumpara MII de
hectare cu 2 lei tramvai.
>   > 9. Falimentarea micilor fermieri prin privilregierea importurilor
de produse agricole.
>   > 10. De mineriade si Targu Mures ce sa mai zicem ?
>   >
>   > Continuam ?
>   > Sau ii impuscam pe toti pe stadion, de la Iliescu la Basescu si ii
chemam pe chinezi sa starpeasca a treia generatie de comunisti,
securisti, curve si tigani, imbuibati pe spinarea noastra ?
>   >
>   > Si ca sa sti si tu, chestia cu scaderea populatiei Romaniei cu 4
milioane (asistatii) se zice pe net, ca este ordinul lui Barosso !
>   >
>   > Cu stima,
>   > Dicu-Sava Cristian
>   > www.dsclex.ro
>   > http://arid.wordpress.com
>   >
>   >
>   >
Incomensurabila prostie guvernamental-prezidentiala...
>   >
>   >
>   >
>   >
>   >
>   > Acum sint convins ca toate masurile luate de guvernarea Boc
Basescu sint criminale si orientate impotriva poporului roman.
>   > Ei incearca prin toate mijloacele sa extermine o parte din
populatia pe care o considera "asistata".
>   >
>   > Ceea ce organizeaza actuala sleahta aflata la putere este un
genocid.
>   > Pentru clica asta trebuie reintrodusa pedeapsa cu moartea si
executati.
>   >
>   > Erga omnes.
>   > Erga omnes (in relation to everyone) is frequently used in legal
terminology describing obligations or rights toward all. For instance a
property right is an erga omnes right, and therefore enforceable against
anybody infringing that right. An erga omnes right (a statutory right)
can here be distinguished from a right based on contract, which is only
enforceable against the contracting party.
>   >
> [...]
daca va fi contrazisa de legea, asta este, "am gresit"!
>   >
>   > Va veni un moment de schimbare. Va veni si momentul in care
Romania va fi obligata sa plateasca daune pentrutoate prostiile
guvernarii.
>   > Intrebarea este daca guvernarea viitoare ii va sanctiona pe cei
> [...]
http://www.realitatea.net/inalta-curte-de-casatie-si-justitie-taierea-pe\
nsiilor-militarilor-este-ilegala_794263.html
>   >
>   > Tiberiu Fratila de la MApN nu mai raspunde la telefon.
>   > Sa vedem ce va spune Oprea, mafiotul lui Nastase reevaluat de
Basescu?
>   > Boc va face doar poc de prost ce ii!
>   >
>   >