Dragule, am votat CU ORICNE, numai sa nu votez PSD-ul !
Si o sa votez in continuare cu oricine are sanse, ca PSD-ul sa nu mai vina
NICIODATA la guvernare.
Mai bine votez cu "Verzii" lui Cernea, cu Vadim, cu Noua Dreapta, cu
Legionarii, cu Partidul Curlandezilor, al Onanistilor, al Curvelor de pe
centura,  cu cel al Maidanezilor castrati, etc. decat sa votez cu PSD-ul !
PSD nu este un partid, ci o MAFIE securisto-comunisto-stalinista care ar trebui
sa aibe parte de munca fortata la CANAL, 30 de ani !
Un partid care trimite muncitorii in strada ca sa strige: "Noi muncim, nu
gandim", este un partid al oligofreniilor.

Am scris FOARTE CLAR despre prezent, dar v-a trecut peste urechi rahatul
pesedist si nu mai auziti decat ce vreti:
"Sau ii impuscam pe TOTI pe stadion, de la ILIESCU la BASESCU ... !

Nu am nici un contract cu statul. :(
As vrea eu ! :)))
Dar l-am injurat pe Baasescu EXACT din momentul in care a facut alianta cu
javrele pedeseriste !
"Dreapta am votat, ciuma rosie am capatat !"

Meri domnule la munca si lasa propaganda comunista !