Eu nu ma las impresionat de  "marcare". De ce sa ies eu dintr-un  partid
social democrat? Sa ma dea afara daca ideile mele li se par
nestatutare! Si este cu totul altceva sa  te bage in partid sau sa fie
actul tau de vointa. Eu nu aveam unde sa vorbesc  pentru oameni si
nevoile lor sociale, nu este alt partid de stinga. De asta si candidez
citeodata la functii. Pentru ca poti sa iti spui parerile politice si
toti cei  din sala trebuie sa te asculte, pentru ca esti candidat. Asa
ca le spun parerea mea.  Ca le place sau nu.   Pensiile trebuie sa fie
conforme cu legea sau legile de pensionare. Sint totusi 150000 de oameni
care au  lucrat numai la stat, pe legi speciale cu obligatii speciale.
Pentru ei a contribuit  statul, indiferent daca a miscat sau nu banii
din buzunarul drept in cel sting  sau nu. Statul actual a recunoscut
toate contractele incheiate de fostele state cu cetatenii sau alte
state.   Vrei democratie? Respecta  legea. Vrei dictatura? Taie pensii
dupa cum iti plac sau nu unii!   Au trecut 21 de ani. O  generatie. Ce
ne tot uitam inapoi? Si cit de inapoi sa ne uitam? 1945? 1940?  1919?
1907? 1866? 1784? 1514? 1437?

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" <sustrain@...> wrote:

> Pai, daca te certi cu toti "membrii marcanti" ai partidului, nu
inteleg de ce nu IESI din partidul acela! Cand au vrut sa ma bage pe
mine in PCR (faza s-a repetat de cel putin 2 ori pe an, timp de peste 15
ani) le-am zis ca "intr-un partid cu asemenea membri (dadeam exemple
concrete) eu NU am ce cauta" >:

> Cat despre "pensiile militarilor"... ai dreptate in teorie - cu toate
astea, cred ca ar merita (si asta NU doar in domeniul "militar") ca
aceia care au avut functii mari in PCR sa aiba pensiile la nivel minim
de "punctaj" >:)

> Codruta
>

>   From: dan-calin
>

>   Sint social democrat.PSD este singurul partid de stinga, sint
membru, nu sef. In 2009 la imparteala de posturi PSD -PDL am refuzat si
garda de mediu si protectia consumatorului.
>   In PSD i-am suparat pe toti cind le-am spus cum trebuie sa fie
social democratia.
>   Nemirschi a fost printre cei vexati. Si altii.
>   Eu nu ma schimb dupa ei. Cu Iliescu m-am certat la Cotroceni.Cu
Dragnea la Tg. Mures.Pentru oameni, pentru drepturile lor.
>   Si Ciorbea, care ca prim ministru a fost execrabil, azi gindeste mai
bine si mai civilizat.
>   Dar nu asta este subiectul.
>

>   Eu vreau sa schimb prezentul intr-un viitor mai bun, invatind din
greselile trecutului. Lamentarile cu "mostenirea grea" sint patetice.
Asta nu este subiect de discutie, il las "profesionistilor". Am auzit
exact aceleasi lamentari de la presedintele asta cabotin si cacarisit:
vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu!

>   Cit priveste pensiile militarilor, nu ma intereseaza cum au fost
obtinute, ele sint legale, sint un drept patrimonial, asa ca ma
intereseaza LEGEA, aplicare legii, respectarea hotaririlor
judecatoresti.
>   Daca guvernul isi permite sa le ignore, atunci sintem in
TOTALITARISM.
>   Pe cale de consecinta si Rosia Montana va suferi de aceeasi
nerespectare a legilor sau a hotaririlor definitive ale instantelor.
Asta este tot.

>   Asta este subiectul. Dar nu poti sa il dezbati aici, orice subiect
ajunge in derizoriul celor doi sustinatori ai clicii actuale.
>   Nici tu nu faci exceptie, deviind subiectul de la legea in sine,
hotarirea instnatei, la pensia militarului X.

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>    --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" sustrain@ wrote:
>   >
>   > Ma rog... din cate stiu esti membru PSD, astfel incat (desi
consider PD si pe Basescu EXTREM de nocivi) eu as zice mai bine sa lasi
balta chestiile "politice", ca daca nu era PSD-ul (cu Nastase si
Iliescu) care sa ne "crizeze", probabil nu ajungeau astia la putere asa
usor - in special nu in 2008, cand deja lumea "se prinsese" ca pedistii
nu-s DE FEL bineintentionati, numa' ca o gramada n-au vrut nici sa se
trezeasca cu PSD din nou pe cap... >:
>   >
>   >
>   > Mai bine renuntati la partea asta de discutie, ca oricum nu veti
ajunge nicaieri - parerea mea ;)
>   >
>   >
>   > Cat despre militari - imi pare rau de unii (eu cunosc cate unii
care au stat printre gloante la Revolutie sau care au fost prin
Afganistan) - insa eu tare as fi curioasa CATI dintre cei cu pensii cu
ADEVARAT mari au avut macar vreodata in viata lor de-a face cu ceea ce
ar insemna "lupta", "apararea Patriei" si gargare din astea. Majoritatea
au pus catanele sa spele vasele nevestei (daca nu chiar si sa-i faca
altceva) si si-au tras "casute de vacanta" de cate 3 etaje, cu banii si
materialele Armatei - asta, in cazul "bun", ca in cazul "rau" au ajuns
terenuri, cladiri, tehnica samd. evaluate la 2 bani, pe mainile unora ca
Becali! >:
>   >
>   >
>   > Am un PROFUND dispretz fatza de majoritatea "gradelor superioare"
ale asa-zisei "Armate Romane", in special fatza de cei facuti pe
criterii de nimeni stiute, de Basescu, Iliescu samd...! >:
>   >
>   >
>   > Codruta
>   >
>   >
>   >
>   > From: dan-calin
>   >
>   >
>   >
>   >
>   > Inteleg, ai votat cu Basescu si PDL.
>   >
>   > Asa ca ca candelist de profesie, tu faci orice sa iti "aperi"
interesele votate, afacerile cu statul.
>   > In loc sa privesti inainte, incercind sa creezi un viitor mai bun
plecind de prezentul real si invatind de la trecut, te lamentezi mereu
cu "Iliescu".
>   >
>   > Am auzit exact aceleasi lamentari de la presedintele asta cabotin
si cacarisit: vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu! Hai sictir!
>   >
>   >
>   > Aici tu doar ii inlocuiesti pe Tinel, Hoara, etc si toti cei plini
de succesuri. Ei la TV, tu pe liste. Nu ai scris nici un cuvint despre
prezent sau viitor, doar despre trecut.
>   >
>   > De altfel in loc sa discutati aici subiecte, aberati pe chestii
scoase din context.
>   > Asteptam ceva mai mult de al tine, decit de la floricica aia
tratata cu ingrasamint natural produs de fiecare dintre noi.
> [...]
>   >
>   > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > Cînd se suie scroafa în pom
>   > Cine tace nu e om.
>   >
>   >
>   >
>   >
>   > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   > >
>   > > Ete cucu !
>   > >
>   > > Si guvernarea "Iliescu" ce a fost ?
>   > > 1. Deschiderea nediscriminatorie a granitelor, ca sa plece
"baietii destepti" si sa valorifice banii negrii facuti pe timpul lui
Ceasca.
>   > > 2. Sambata libera, ca sa mai opreasca "superproductia" de bunuri
din Romania.
>   > > 3. EXPROPIEREA populatiei prin returnarea "partilor sociale" pe
care orice angajat le detinea la intreprinderea unde lucra.
>   > > 4. Privatizarea "Mebo" cu celebrele cupoane, cupoane pe care
"alesii" le-au depus cu MIILE ca sa devina actionati majoritari UNDE
TREBUIE, iar restul populatiei sa le bage la intreprinderi falimentare.
>   > > 5. Scutirea de taxe si impozite, ani de zile, a firmelor STRAINE
cu capital de 10 Dolari (!!!!!), ca romanii nu poata face fata
concurentei.
>   > > 6. "Genocidul pensionarilor" prin crearea de case de asigurari
separate pentru elitele puterii si mentinerea pensiilor normale la
nivelul subzistentei
>   > > 7. "Reimpropietarirea" partila a taranilor si cu taraita, aiurea
fata de fostul loc al proprietatii, ca acestia sa deschida milione de
procese intre ei si cu statul.
>   > > 8. Desfiintarea de-an BOULEA a CAP-urilor, IAS-urilor si
SMT-urilor, ca alde Nastase, Hrebenciuc & Co sa poata cumpara MII de
hectare cu 2 lei tramvai.
>   > > 9. Falimentarea micilor fermieri prin privilregierea
importurilor de produse agricole.
>   > > 10. De mineriade si Targu Mures ce sa mai zicem ?
>   > >
>   > > Continuam ?
>   > > Sau ii impuscam pe toti pe stadion, de la Iliescu la Basescu si
ii chemam pe chinezi sa starpeasca a treia generatie de comunisti,
securisti, curve si tigani, imbuibati pe spinarea noastra ?
>   > >
>   > > Si ca sa sti si tu, chestia cu scaderea populatiei Romaniei cu 4
milioane (asistatii) se zice pe net, ca este ordinul lui Barosso !
>   > >
>   > > Cu stima,
>   > > Dicu-Sava Cristian
>   > > www.dsclex.ro
>   > > http://arid.wordpress.com
>   > >
>   > >
>   > >
Incomensurabila prostie guvernamental-prezidentiala...
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > Acum sint convins ca toate masurile luate de guvernarea Boc
Basescu sint criminale si orientate impotriva poporului roman.
>   > > Ei incearca prin toate mijloacele sa extermine o parte din
populatia pe care o considera "asistata".
>   > >
>   > > Ceea ce organizeaza actuala sleahta aflata la putere este un
genocid.
>   > > Pentru clica asta trebuie reintrodusa pedeapsa cu moartea si
executati.
>   > >
>   > > Erga omnes.
>   > > Erga omnes (in relation to everyone) is frequently used in legal
terminology describing obligations or rights toward all. For instance a
property right is an erga omnes right, and therefore enforceable against
anybody infringing that right. An erga omnes right (a statutory right)
can here be distinguished from a right based on contract, which is only
enforceable against the contracting party.
>   > >
>   > > http://en.wikipedia.org/wiki/Erga_omnes
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > DC? T
>   > >
>   > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
> [...]
Iar daca va fi contrazisa de legea, asta este, "am gresit"!
>   > >
>   > > Va veni un moment de schimbare. Va veni si momentul in care
Romania va fi obligata sa plateasca daune pentrutoate prostiile
guvernarii.
>   > > Intrebarea este daca guvernarea viitoare ii va sanctiona pe cei
care au vurt sa greseasca azi?
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > DC? T
>   > >
>   > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
> [...]
http://www.realitatea.net/inalta-curte-de-casatie-si-justitie-taierea-pe\
nsiilor-militarilor-este-ilegala_794263.html
>   > >
>   > > Tiberiu Fratila de la MApN nu mai raspunde la telefon.
>   > > Sa vedem ce va spune Oprea, mafiotul lui Nastase reevaluat de
Basescu?
>   > > Boc va face doar poc de prost ce ii!
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > DC? T!
>   > >
>   > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > > Cînd se suie scroafa în pom
>   > > Cine tace nu e om.
>   > >
>   >