  From: Codruta N
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, January 22, 2011 4:47 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: [cafenea_pentru_politici] Incomensurabila
prostie guvernamental-prezidentiala...

  Ma rog... din cate stiu esti membru PSD, astfel incat (desi consider PD si pe
Basescu EXTREM de nocivi) eu as zice mai bine sa lasi balta chestiile
"politice", ca daca nu era PSD-ul (cu Nastase si Iliescu) care sa ne "crizeze",
probabil nu ajungeau astia la putere asa usor - in special nu in 2008, cand
deja lumea "se prinsese" ca pedistii nu-s DE FEL bineintentionati, numa' ca o
gramada n-au vrut nici sa se trezeasca cu PSD din nou pe cap... >:

  Mai bine renuntati la partea asta de discutie, ca oricum nu veti ajunge
nicaieri - parerea mea ;)

  Cat despre militari - imi pare rau de unii (eu cunosc cate unii care au stat
printre gloante la Revolutie sau care au fost prin Afganistan) - insa eu tare
as fi curioasa CATI dintre cei cu pensii cu ADEVARAT mari au avut macar
vreodata in viata lor de-a face cu ceea ce ar insemna "lupta", "apararea
Patriei" si gargare din astea. Majoritatea au pus catanele sa spele vasele
nevestei (daca nu chiar si sa-i faca altceva) si si-au tras "casute de vacanta"
de cate 3 etaje, cu banii si materialele Armatei - asta, in cazul "bun", ca in
cazul "rau" au ajuns terenuri, cladiri, tehnica samd. evaluate la 2 bani, pe
mainile unora ca Becali! >:

  Am un PROFUND dispretz fatza de majoritatea "gradelor superioare" ale
asa-zisei "Armate Romane", in special fatza de cei facuti pe criterii de nimeni
stiute, de Basescu, Iliescu samd...! >:

  Codruta

    From: dan-calin

    Inteleg, ai votat cu Basescu si PDL.

    Asa ca ca candelist de profesie, tu faci orice sa iti "aperi" interesele
votate, afacerile cu statul.
    In loc sa privesti inainte, incercind sa creezi un viitor mai bun plecind
de prezentul real si invatind de la trecut, te lamentezi mereu cu "Iliescu".

    Am auzit exact aceleasi lamentari de la presedintele asta cabotin si
cacarisit: vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu! Hai sictir!

    Aici tu doar ii inlocuiesti pe Tinel, Hoara, etc si toti cei plini de
succesuri. Ei la TV, tu pe liste. Nu ai scris nici un cuvint despre prezent sau
viitor, doar despre trecut.

    De altfel in loc sa discutati aici subiecte, aberati pe chestii scoase din
context.
    Asteptam ceva mai mult de al tine, decit de la floricica aia tratata cu
ingrasamint natural produs de fiecare dintre noi.
    Asa ca...

    Cînd se suie scroafa în pom

    > Ete cucu !
    >
    > Si guvernarea "Iliescu" ce a fost ?
    > 1. Deschiderea nediscriminatorie a granitelor, ca sa plece "baietii
destepti" si sa valorifice banii negrii facuti pe timpul lui Ceasca.
    > 2. Sambata libera, ca sa mai opreasca "superproductia" de bunuri din
Romania.
    > 3. EXPROPIEREA populatiei prin returnarea "partilor sociale" pe care
orice angajat le detinea la intreprinderea unde lucra.
    > 4. Privatizarea "Mebo" cu celebrele cupoane, cupoane pe care "alesii"
le-au depus cu MIILE ca sa devina actionati majoritari UNDE TREBUIE, iar restul
populatiei sa le bage la intreprinderi falimentare.
    > 5. Scutirea de taxe si impozite, ani de zile, a firmelor STRAINE cu
capital de 10 Dolari (!!!!!), ca romanii nu poata face fata concurentei.
    > 6. "Genocidul pensionarilor" prin crearea de case de asigurari separate
pentru elitele puterii si mentinerea pensiilor normale la nivelul subzistentei
    > 7. "Reimpropietarirea" partila a taranilor si cu taraita, aiurea fata de
fostul loc al proprietatii, ca acestia sa deschida milione de procese intre ei
si cu statul.
    > 8. Desfiintarea de-an BOULEA a CAP-urilor, IAS-urilor si SMT-urilor, ca
alde Nastase, Hrebenciuc & Co sa poata cumpara MII de hectare cu 2 lei tramvai.
    > 9. Falimentarea micilor fermieri prin privilregierea importurilor de
produse agricole.
    > 10. De mineriade si Targu Mures ce sa mai zicem ?
    >
    > Continuam ?
    > Sau ii impuscam pe toti pe stadion, de la Iliescu la Basescu si ii chemam
pe chinezi sa starpeasca a treia generatie de comunisti, securisti, curve si
tigani, imbuibati pe spinarea noastra ?

    > Si ca sa sti si tu, chestia cu scaderea populatiei Romaniei cu 4 milioane
(asistatii) se zice pe net, ca este ordinul lui Barosso !

    > Cu stima,
    > Dicu-Sava Cristian
    > www.dsclex.ro
    > http://arid.wordpress.com

criminale si orientate impotriva poporului roman.
    > Ei incearca prin toate mijloacele sa extermine o parte din populatia pe
care o considera "asistata".

    > Ceea ce organizeaza actuala sleahta aflata la putere este un genocid.
    > Pentru clica asta trebuie reintrodusa pedeapsa cu moartea si executati.
    >
    > Erga omnes.
    > Erga omnes (in relation to everyone) is frequently used in legal
terminology describing obligations or rights toward all. For instance a
property right is an erga omnes right, and therefore enforceable against
anybody infringing that right. An erga omnes right (a statutory right) can here
be distinguished from a right based on contract, which is only enforceable
against the contracting party.

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Erga_omnes
    >

    > DC? T
    >
    > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    > Cînd se suie scroafa în pom
    > Cine tace nu e om.

va fi contrazisa de legea, asta este, "am gresit"!

    > Va veni un moment de schimbare. Va veni si momentul in care Romania va fi
obligata sa plateasca daune pentrutoate prostiile guvernarii.

http://www.realitatea.net/inalta-curte-de-casatie-si-justitie-taierea-pensiilor-militarilor-este-ilegala_794263.html

    > Tiberiu Fratila de la MApN nu mai raspunde la telefon.
    > Sa vedem ce va spune Oprea, mafiotul lui Nastase reevaluat de Basescu?
    > Boc va face doar poc de prost ce ii!
    >

    > DC? T!
    >
    > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    > Cînd se suie scroafa în pom