  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, January 22, 2011 8:51 PM
  Subject: [protest-ro] Re: [cafenea_pentru_politici] Incomensurabila prostie
guvernamental-prezidentiala...

  Eu nu ma las impresionat de "marcare".
  De ce sa ies eu dintr-un partid social democrat? Sa ma dea afara daca ideile
mele li se par nestatutare!
  Si este cu totul altceva sa te bage in partid sau sa fie actul tau de vointa.
  Eu nu aveam unde sa vorbesc pentru oameni si nevoile lor sociale, nu este alt
partid de stinga.
  De asta si candidez citeodata la functii. Pentru ca poti sa iti spui parerile
politice si toti cei din sala trebuie sa te asculte, pentru ca esti candidat.
  Asa ca le spun parerea mea. Ca le place sau nu.

  Pensiile trebuie sa fie conforme cu legea sau legile de pensionare. Sint
totusi 150000 de oameni care au lucrat numai la stat, pe legi speciale cu
obligatii speciale.
  Pentru ei a contribuit statul, indiferent daca a miscat sau nu banii din
buzunarul drept in cel sting sau nu.
  Statul actual a recunoscut toate contractele incheiate de fostele state cu
cetatenii sau alte state.

  Vrei democratie? Respecta legea. Vrei dictatura? Taie pensii dupa cum iti
plac sau nu unii!

  Au trecut 21 de ani. O generatie. Ce ne tot uitam inapoi? Si cit de inapoi sa
ne uitam? 1945? 1940? 1919? 1907? 1866? 1784? 1514? 1437?

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" <sustrain@...> wrote:

  > Pai, daca te certi cu toti "membrii marcanti" ai partidului, nu inteleg de
ce nu IESI din partidul acela! Cand au vrut sa ma bage pe mine in PCR (faza s-a
repetat de cel putin 2 ori pe an, timp de peste 15 ani) le-am zis ca "intr-un
partid cu asemenea membri (dadeam exemple concrete) eu NU am ce cauta" >:

  > Cat despre "pensiile militarilor"... ai dreptate in teorie - cu toate
astea, cred ca ar merita (si asta NU doar in domeniul "militar") ca aceia care
au avut functii mari in PCR sa aiba pensiile la nivel minim de "punctaj" >:)

  > Codruta
  >

  > From: dan-calin
  >

  > Sint social democrat.PSD este singurul partid de stinga, sint membru, nu
sef. In 2009 la imparteala de posturi PSD -PDL am refuzat si garda de mediu si
protectia consumatorului.
  > In PSD i-am suparat pe toti cind le-am spus cum trebuie sa fie social
democratia.
  > Nemirschi a fost printre cei vexati. Si altii.
  > Eu nu ma schimb dupa ei. Cu Iliescu m-am certat la Cotroceni.Cu Dragnea la
Tg. Mures.Pentru oameni, pentru drepturile lor.
  > Si Ciorbea, care ca prim ministru a fost execrabil, azi gindeste mai bine
si mai civilizat.
  > Dar nu asta este subiectul.
  >

  > Eu vreau sa schimb prezentul intr-un viitor mai bun, invatind din greselile
trecutului. Lamentarile cu "mostenirea grea" sint patetice. Asta nu este
subiect de discutie, il las "profesionistilor". Am auzit exact aceleasi
lamentari de la presedintele asta cabotin si cacarisit: vin comunistii, vin
minerii, vine Iliescu!

  > Cit priveste pensiile militarilor, nu ma intereseaza cum au fost obtinute,
ele sint legale, sint un drept patrimonial, asa ca ma intereseaza LEGEA,
aplicare legii, respectarea hotaririlor judecatoresti.
  > Daca guvernul isi permite sa le ignore, atunci sintem in TOTALITARISM.
  > Pe cale de consecinta si Rosia Montana va suferi de aceeasi nerespectare a
legilor sau a hotaririlor definitive ale instantelor. Asta este tot.

  > Asta este subiectul. Dar nu poti sa il dezbati aici, orice subiect ajunge
in derizoriul celor doi sustinatori ai clicii actuale.
  > Nici tu nu faci exceptie, deviind subiectul de la legea in sine, hotarirea
instnatei, la pensia militarului X.

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.

si pe Basescu EXTREM de nocivi) eu as zice mai bine sa lasi balta chestiile
"politice", ca daca nu era PSD-ul (cu Nastase si Iliescu) care sa ne "crizeze",
probabil nu ajungeau astia la putere asa usor - in special nu in 2008, cand
deja lumea "se prinsese" ca pedistii nu-s DE FEL bineintentionati, numa' ca o
gramada n-au vrut nici sa se trezeasca cu PSD din nou pe cap... >:

> [...]
stat printre gloante la Revolutie sau care au fost prin Afganistan) - insa eu
tare as fi curioasa CATI dintre cei cu pensii cu ADEVARAT mari au avut macar
vreodata in viata lor de-a face cu ceea ce ar insemna "lupta", "apararea
Patriei" si gargare din astea. Majoritatea au pus catanele sa spele vasele
nevestei (daca nu chiar si sa-i faca altceva) si si-au tras "casute de vacanta"
de cate 3 etaje, cu banii si materialele Armatei - asta, in cazul "bun", ca in
cazul "rau" au ajuns terenuri, cladiri, tehnica samd. evaluate la 2 bani, pe
mainile unora ca Becali! >:

> [...]
asa-zisei "Armate Romane", in special fatza de cei facuti pe criterii de nimeni
stiute, de Basescu, Iliescu samd...! >:

> [...]
de prezentul real si invatind de la trecut, te lamentezi mereu cu "Iliescu".

cacarisit: vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu! Hai sictir!

succesuri. Ei la TV, tu pe liste. Nu ai scris nici un cuvint despre prezent sau
viitor, doar despre trecut.

ingrasamint natural produs de fiecare dintre noi.

destepti" si sa valorifice banii negrii facuti pe timpul lui Ceasca.
Romania.
orice angajat le detinea la intreprinderea unde lucra.
le-au depus cu MIILE ca sa devina actionati majoritari UNDE TREBUIE, iar restul
populatiei sa le bage la intreprinderi falimentare.
capital de 10 Dolari (!!!!!), ca romanii nu poata face fata concurentei.
pentru elitele puterii si mentinerea pensiilor normale la nivelul subzistentei
de fostul loc al proprietatii, ca acestia sa deschida milione de procese intre
ei si cu statul.
alde Nastase, Hrebenciuc & Co sa poata cumpara MII de hectare cu 2 lei tramvai.

chemam pe chinezi sa starpeasca a treia generatie de comunisti, securisti,
curve si tigani, imbuibati pe spinarea noastra ?

milioane (asistatii) se zice pe net, ca este ordinul lui Barosso !

prostie guvernamental-prezidentiala...

sint criminale si orientate impotriva poporului roman.

terminology describing obligations or rights toward all. For instance a
property right is an erga omnes right, and therefore enforceable against
anybody infringing that right. An erga omnes right (a statutory right) can here
be distinguished from a right based on contract, which is only enforceable
against the contracting party.

va fi contrazisa de legea, asta este, "am gresit"!

fi obligata sa plateasca daune pentrutoate prostiile guvernarii.

http://www.realitatea.net/inalta-curte-de-casatie-si-justitie-taierea-pensiilor-militarilor-este-ilegala_794263.html

Raspunde prin e-mail lui