Dragule,

Pe NIMENI nu ar interesa daca la putere este PNL, UDMR, KJHBUIOJP sau Partidul
Ologilor, daca a fi la putere nu ar insemna doar cum sa-ti umplii buzunarele
tale si ale amicilor.
As vota voios cu UDMR daca as avea CERTITUDINEA ca in Romania condusa de niste
maghiari ar fi arestati toti UNGURII, ROMANII, NEMTII, EVREII, etc. care au
..... ras Harghita si Covasna de paduri (e.g.) !
Dar .... nu ai sa vezi niciodata un guvern, chiar si 1.000%% nationalist care
sa faca chestia asta !
Sunt prea multi bani la mijoc si nimeni un face politica din pasiune, asa cum
ai colectiona timbre sau ai picta, ci doar ca sa se imbogateasca dand din gura.
Sau sa-si favorizeze afacerea pe care deja o are, in detrimentul tau care tot
"lingurite" fabrici, dar nu ti le cumpara "statul" cu 500 ron/bucata !

Stai linistit ca si in Germania, Anglia, Franta, nu mai e mult si o sa vezi si
"Partidul Turcilor" (islamistilor)
Sunt deja prea multi (si o sa fie si mai multi), ca sa ii mai impiedice cineva
sa intre organizati ca partid in Parlament.

"Mixarea popoarelor", distrugerea indentitatilor nationale, etnice si
religioase este doar unul din "firele rosii" ale noii politici mondiale.
Altfel cum ai putea sa ii impui lui Ion, Frentz, Jean, etc sa zica ... "Have a
good day" (e.g.), in loc de ce a invatat el de la masa ?
O "altfel" de politica, de "religie", de "societate" etc, nu se pot impune
decat prin distrugerea identitatilor nationale, culturale si etnice.
Nu poate exista "conexiune" intre tine si bastinasul din Bora-Bora decat daca
amandoi sunteti "cetateni ai Pamantului".
Tare chestia, nu ? :)))

htpp://arid.wordpress.com