Aveti dreptate cu participarea UDMR.Dar cirdasia aici este cu toate
partidele fara exceptie.Toate stiu ca UDMR nu este un partid, dar se fac
ca nu vad.Idem toti presedintii de pina acum.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa  în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Puscasu Vlad <pvlad30@...> wrote:

> Vreau si eu sa adaug ceva legat de aceasta politica.Anume ca ori ce o
fi mi-e tot una Partidul indiferent cum s-o numi el.
> Insa ma exaspereaza cum vicepresedinte al Guvernului ajunge un
maghiar.Este discriminarea majoritatii romanilor.
> Plus de asta Constitutia spune ca doar Partidele au voie la
Guvernare,nu si Asociatiile culturale(UDMR),asa incat nici Constitutia
nu e respectata,si prostituatele UDMR,se culca cu toate Partidele PNL PD
PSD PC sau cine o mai fi.
> E penibil.Nu veti vedea ca la Putere in Germania sa ajunga vreodata
,,Asociatia celor 10 milioane de turci,,
> Sau  in Franta asociatia algerienilor sa faca guvernul!

Incomensurabila prostie guvernamental-prezidentiala...
> To: protest-ro@yahoogroups.com
> Date: Saturday, January 22, 2011, 7:22 PM

> Pentru ca nu e social-democrat, NEICAÂ !
> E ..... "afara e vopsit gardul, inauntru e leopardul"
> De aia trebuie sa pleci de acolo !
> Apoi .... tocmai pentru ca nu te uiti inapoi, o iei prin balari.
> Da, sa o iei de la 1437, ca sa intelegi de ce nu te asculta nimeni la
partidul asta al tau si NICI NU O SA TE ALEGA NIMENI, in vreo functie de
conducere.
> Democratie nu inseamna sa accepti NEDREPTATEA facuta cu LEGEA, de
niste nesimtiti, pentru o "elita".
> Te pomenesti ca vrei si tu pensie de 400 de milioane pt. ca ai
zburat 100 de ore, ai rupt 3 avioane si apoi te-a pus "sefu" mai
mare peste aia care dadeau cu carca !
> Ca sa nu mai rupi avioanele ! :)))
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

ideile mele li se par nestatutare!
> Si este cu totul altceva sa te bage in partid sau sa fie actul tau de
vointa.
> Eu nu aveam unde sa vorbesc pentru oameni si nevoile lor sociale, nu
este alt partid de stinga.
> De asta si candidez citeodata la functii. Pentru ca poti sa iti spui
parerile politice si toti cei din sala trebuie sa te asculte, pentru ca
esti candidat.
> Asa ca le spun parerea mea. Ca le place sau nu.
> Pensiile trebuie sa fie conforme cu legea sau legile de pensionare.
Sint totusi 150000 de oameni care au lucrat numai la stat, pe legi
speciale cu obligatii speciale.
> Pentru ei a contribuit statul, indiferent daca a miscat sau nu banii
din buzunarul drept in cel sting sau nu.
> Statul actual a recunoscut toate contractele incheiate de fostele
state cu cetatenii sau alte state.
> Vrei democratie? Respecta legea. Vrei dictatura? Taie pensii dupa cum
iti plac sau nu unii!
> Au trecut 21 de ani. O generatie. Ce ne tot uitam inapoi? Si cit de
inapoi sa ne uitam? 1945? 1940? 1919? 1907? 1866? 1784? 1514? 1437?

> DC? T
> Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
> Cînd se suie scroafa în pom
> Cine tace nu e om.

inteleg de ce nu IESI din partidul acela! Cand au vrut sa ma bage pe
mine in PCR (faza s-a repetat de cel putin 2 ori pe an, timp de peste 15
ani) le-am zis ca "intr-un partid cu asemenea membri (dadeam exemple
concrete) eu NU am ce cauta" >:

> [...]
toate astea, cred ca ar merita (si asta NU doar in domeniul "militar")
ca aceia care au avut functii mari in PCR sa aiba pensiile la nivel
minim de "punctaj" >:)

membru, nu sef. In 2009 la imparteala de posturi PSD -PDL am refuzat si
garda de mediu si protectia consumatorului.
Dragnea la Tg. Mures.Pentru oameni, pentru drepturile lor.

greselile trecutului. Lamentarile cu "mostenirea grea" sint patetice.
Asta nu este subiect de discutie, il las "profesionistilor". Am auzit
exact aceleasi lamentari de la presedintele asta cabotin si cacarisit:
vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu!

obtinute, ele sint legale, sint un drept patrimonial, asa ca ma
intereseaza LEGEA, aplicare legii, respectarea hotaririlor
judecatoresti.
TOTALITARISM.
nerespectare a legilor sau a hotaririlor definitive ale instantelor.
Asta este tot.

ajunge in derizoriul celor doi sustinatori ai clicii actuale.
hotarirea instnatei, la pensia militarului X.

consider PD si pe Basescu EXTREM de nocivi) eu as zice mai bine sa lasi
balta chestiile "politice", ca daca nu era PSD-ul (cu Nastase si
Iliescu) care sa ne "crizeze", probabil nu ajungeau astia la putere asa
usor - in special nu in 2008, cand deja lumea "se prinsese" ca pedistii
nu-s DE FEL bineintentionati, numa' ca o gramada n-au vrut nici sa se
trezeasca cu PSD din nou pe cap... >:

> [...]
ajunge nicaieri - parerea mea ;)

care au stat printre gloante la Revolutie sau care au fost prin
Afganistan) - insa eu tare as fi curioasa CATI dintre cei cu pensii cu
ADEVARAT mari au avut macar vreodata in viata lor de-a face cu ceea ce
ar insemna "lupta", "apararea Patriei" si gargare din astea. Majoritatea
au pus catanele sa spele vasele nevestei (daca nu chiar si sa-i faca
altceva) si si-au tras "casute de vacanta" de cate 3 etaje, cu banii si
materialele Armatei - asta, in cazul "bun", ca in cazul "rau" au ajuns
terenuri, cladiri, tehnica samd. evaluate la 2 bani, pe mainile unora ca
Becali! >:

> [...]
ale asa-zisei "Armate Romane", in special fatza de cei facuti pe
criterii de nimeni stiute, de Basescu, Iliescu samd...! >:

> [...]
interesele votate, afacerile cu statul.
plecind de prezentul real si invatind de la trecut, te lamentezi mereu
cu "Iliescu".

si cacarisit: vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu! Hai sictir!

de succesuri. Ei la TV, tu pe liste. Nu ai scris nici un cuvint despre
prezent sau viitor, doar despre trecut.

tratata cu ingrasamint natural produs de fiecare dintre noi.

"baietii destepti" si sa valorifice banii negrii facuti pe timpul lui
Ceasca.
care orice angajat le detinea la intreprinderea unde lucra.
"alesii" le-au depus cu MIILE ca sa devina actionati majoritari UNDE
TREBUIE, iar restul populatiei sa le bage la intreprinderi falimentare.
cu capital de 10 Dolari (!!!!!), ca romanii nu poata face fata
concurentei.
separate pentru elitele puterii si mentinerea pensiilor normale la
nivelul subzistentei
fata de fostul loc al proprietatii, ca acestia sa deschida milione de
procese intre ei si cu statul.
SMT-urilor, ca alde Nastase, Hrebenciuc & Co sa poata cumpara MII de
hectare cu 2 lei tramvai.
importurilor de produse agricole.

ii chemam pe chinezi sa starpeasca a treia generatie de comunisti,
securisti, curve si tigani, imbuibati pe spinarea noastra ?

milioane (asistatii) se zice pe net, ca este ordinul lui Barosso !

Basescu sint criminale si orientate impotriva poporului roman.
populatia pe care o considera "asistata".

terminology describing obligations or rights toward all. For instance a
property right is an erga omnes right, and therefore enforceable against
anybody infringing that right. An erga omnes right (a statutory right)
can here be distinguished from a right based on contract, which is only
enforceable against the contracting party.

Iar daca va fi contrazisa de legea, asta este, "am gresit"!

Romania va fi obligata sa plateasca daune pentrutoate prostiile
guvernarii.

http://www.realitatea.net/inalta-curte-de-casatie-si-justitie-taierea-pe\
nsiilor-militarilor-este-ilegala_794263.html

Basescu?

Raspunde prin e-mail lui