Ma rog... numai cati pampalai de colegi am avut EU, care au trecut ca gâsca
prin apa - si totusi era o facultate "de elita", cu concurenta mare la
admitere!

Ce sa mai zic de TCM, care era "celebra" prin aia ca ii "absorbea" pe TOTI cei
care picasera pe la alte concursuri de admitere... >:

Iar la mine, la facultatea aia "de elita", am descoperit f. tarziu ca exista un
grup de copiangii pentru care era CONSEMN sa nu fie vazuti copiind!!! M-am
laumrit f. tarziu care fusese faza cu aceia, abia dupa Revolutie, cand i-am
vazut pe copiangii pe pozitii de Mari Sefi - erau "esalonul doi", deja in
pregatire! Unul dintre ei a terminat facultatea cu media 10,50 - si a ajuns
Mare Sef de Centrala - si, de mai multi ani, se tot invarte ca Presedinte pe la
diverse Agenturi Guvernamentale... >:

In facultate nu era capabil nici macar sa faca o harta cu izobate pentru un
zacamant simplu de petrol - de unul faliat nici macar nu se mai pune problema!
Ce sa mai zic de vreo interpretare a evolutiei pe o perioada geologica a unei
zone geografice, pe baza a catorva fosile, statistici, chestii...

Codruta

  From: dan-calin

  Inginerii bine pregatiti sint suficient de bine educati tehnic ca sa se poata
adapta la orice conditii si activitati.
  Mai ales inainte de 89, pregatirea unui inginer era foarte vasta acoperind nu
doar domeniul tehnic de specialitate, dar si domenii aparent de alta
specialitate.
  Procentul este un pic mai mic decit la arhitecti, care nu isi gasesc de lucru.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > Vreti sa spuneti fara inginerii romani facuti pe banda rulanta, conform
Planului de Stat pana in 1989 sau pe banii lui taticu dupa 1989 !
  > Daca nu sunteti de acord ... poate ne spuneti cat % din sutele de mii de
ingineri fabricati astfel, lucreaza in strainatate in MESERIA LOR !

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com