Gresesti Codruta. UDMR nu  este inregistrat ca partid. Si sint doar vreo
5-6% sau  mai putin, daca tiganii se declara tigani si nu unguri, votind
in  consecinta.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" <sustrain@...> wrote:

> Pai, de ce sa fie "discriminare"? ca Presedintele e un roman...
>
> Vrem nu vrem, maghiarii sunt totusi vreo 10% din populatia tarii - iar
UDMR a aparut ca "asociatie" dar pentru alegeri s-a constituit si ca
"partid", la fel cum a facut si Alianta Civiva, pe vremuri...

> Pana la urma, asta e o problema minora - pe mine nu m-ar deranja nici
daca ar fi patagonez! problema reala e sa fie BUN, in ceea ce face!

> Codruta
>

>   From: Puscasu Vlad
>

>         Vreau si eu sa adaug ceva legat de aceasta politica.Anume ca
ori ce o fi mi-e tot una Partidul indiferent cum s-o numi el.

>         Insa ma exaspereaza cum vicepresedinte al Guvernului ajunge un
maghiar.Este discriminarea majoritatii romanilor.

>         Plus de asta Constitutia spune ca doar Partidele au voie la
Guvernare,nu si Asociatiile culturale(UDMR),asa incat nici Constitutia
nu e respectata,si prostituatele UDMR,se culca cu toate Partidele PNL PD
PSD PC sau cine o mai fi.

>         E penibil.Nu veti vedea ca la Putere in Germania sa ajunga
vreodata ,,Asociatia celor 10 milioane de turci,,

>         Sau  in Franta asociatia algerienilor sa faca guvernul!

Incomensurabila prostie guvernamental-prezidentiala...
>           To: protest-ro@yahoogroups.com
>           Date: Saturday, January 22, 2011, 7:22 PM
>

>           Pentru ca nu e social-democrat, NEICA !
>           E ..... "afara e vopsit gardul, inauntru e leopardul"
>           De aia trebuie sa pleci de acolo !
>
>           Apoi .... tocmai pentru ca nu te uiti inapoi, o iei prin
balari.
>           Da, sa o iei de la 1437, ca sa intelegi de ce nu te asculta
nimeni la partidul asta al tau si NICI NU O SA TE ALEGA NIMENI, in vreo
functie de conducere.

>           Democratie nu inseamna sa accepti NEDREPTATEA facuta cu
LEGEA, de niste nesimtiti, pentru o "elita".
>           Te pomenesti ca vrei si tu pensie de 400 de milioane pt. ca
ai zburat 100 de ore, ai rupt 3 avioane si apoi te-a pus "sefu" mai mare
peste aia care dadeau cu carca !
>           Ca sa nu mai rupi avioanele ! :)))
>

>           Cu stima,
>           Dicu-Sava Cristian
>           www.dsclex.ro
>           http://arid.wordpress.com

afara daca ideile mele li se par nestatutare!
>             Si este cu totul altceva sa te bage in partid sau sa fie
actul tau de vointa.
>             Eu nu aveam unde sa vorbesc pentru oameni si nevoile lor
sociale, nu este alt partid de stinga.
>             De asta si candidez citeodata la functii. Pentru ca poti
sa iti spui parerile politice si toti cei din sala trebuie sa te
asculte, pentru ca esti candidat.
>             Asa ca le spun parerea mea. Ca le place sau nu.
>
>             Pensiile trebuie sa fie conforme cu legea sau legile de
pensionare. Sint totusi 150000 de oameni care au lucrat numai la stat,
pe legi speciale cu obligatii speciale.
>             Pentru ei a contribuit statul, indiferent daca a miscat
sau nu banii din buzunarul drept in cel sting sau nu.
>             Statul actual a recunoscut toate contractele incheiate de
fostele state cu cetatenii sau alte state.

>             Vrei democratie? Respecta legea. Vrei dictatura? Taie
pensii dupa cum iti plac sau nu unii!

>             Au trecut 21 de ani. O generatie. Ce ne tot uitam inapoi?
Si cit de inapoi sa ne uitam? 1945? 1940? 1919? 1907? 1866? 1784? 1514?
1437?

>             DC? T
>
>             Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>             Cînd se suie scroafa în pom
>             Cine tace nu e om.
>

>             --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" sustrain@
wrote:
>             >
>             > Pai, daca te certi cu toti "membrii marcanti" ai
partidului, nu inteleg de ce nu IESI din partidul acela! Cand au vrut sa
ma bage pe mine in PCR (faza s-a repetat de cel putin 2 ori pe an, timp
de peste 15 ani) le-am zis ca "intr-un partid cu asemenea membri (dadeam
exemple concrete) eu NU am ce cauta" >:
>             >
>             >
>             > Cat despre "pensiile militarilor"... ai dreptate in
teorie - cu toate astea, cred ca ar merita (si asta NU doar in domeniul
"militar") ca aceia care au avut functii mari in PCR sa aiba pensiile la
nivel minim de "punctaj" >:)
>             >
>             >
>             > Codruta
>             >
>             >
>             >
>             > From: dan-calin
>             >
>             >
>             >
>             >
>             > Sint social democrat.PSD este singurul partid de stinga,
sint membru, nu sef. In 2009 la imparteala de posturi PSD -PDL am
refuzat si garda de mediu si protectia consumatorului.
>             > In PSD i-am suparat pe toti cind le-am spus cum trebuie
sa fie social democratia.
>             > Nemirschi a fost printre cei vexati. Si altii.
>             > Eu nu ma schimb dupa ei. Cu Iliescu m-am certat la
Cotroceni.Cu Dragnea la Tg. Mures.Pentru oameni, pentru drepturile lor.
>             > Si Ciorbea, care ca prim ministru a fost execrabil, azi
gindeste mai bine si mai civilizat.
>             > Dar nu asta este subiectul.
>             >
>             >
>             > Eu vreau sa schimb prezentul intr-un viitor mai bun,
invatind din greselile trecutului. Lamentarile cu "mostenirea grea" sint
patetice. Asta nu este subiect de discutie, il las "profesionistilor".
Am auzit exact aceleasi lamentari de la presedintele asta cabotin si
cacarisit: vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu!
>             >
>             > Cit priveste pensiile militarilor, nu ma intereseaza cum
au fost obtinute, ele sint legale, sint un drept patrimonial, asa ca ma
intereseaza LEGEA, aplicare legii, respectarea hotaririlor
judecatoresti.
>             > Daca guvernul isi permite sa le ignore, atunci sintem in
TOTALITARISM.
>             > Pe cale de consecinta si Rosia Montana va suferi de
aceeasi nerespectare a legilor sau a hotaririlor definitive ale
instantelor. Asta este tot.
>             >
>             >
>             > Asta este subiectul. Dar nu poti sa il dezbati aici,
orice subiect ajunge in derizoriul celor doi sustinatori ai clicii
actuale.
>             > Nici tu nu faci exceptie, deviind subiectul de la legea
in sine, hotarirea instnatei, la pensia militarului X.
> [...]
>             > DC? T
>             >
>             > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>             > Cînd se suie scroafa în pom
>             > Cine tace nu e om.
>             >
>             >
>             >
>             >
>             >
>             > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" sustrain@
wrote:
>             > >
>             > > Ma rog... din cate stiu esti membru PSD, astfel incat
(desi consider PD si pe Basescu EXTREM de nocivi) eu as zice mai bine sa
lasi balta chestiile "politice", ca daca nu era PSD-ul (cu Nastase si
Iliescu) care sa ne "crizeze", probabil nu ajungeau astia la putere asa
usor - in special nu in 2008, cand deja lumea "se prinsese" ca pedistii
nu-s DE FEL bineintentionati, numa' ca o gramada n-au vrut nici sa se
trezeasca cu PSD din nou pe cap... >:
>             > >
>             > >
>             > > Mai bine renuntati la partea asta de discutie, ca
oricum nu veti ajunge nicaieri - parerea mea ;)
>             > >
>             > >
>             > > Cat despre militari - imi pare rau de unii (eu cunosc
cate unii care au stat printre gloante la Revolutie sau care au fost
prin Afganistan) - insa eu tare as fi curioasa CATI dintre cei cu pensii
cu ADEVARAT mari au avut macar vreodata in viata lor de-a face cu ceea
ce ar insemna "lupta", "apararea Patriei" si gargare din astea.
Majoritatea au pus catanele sa spele vasele nevestei (daca nu chiar si
sa-i faca altceva) si si-au tras "casute de vacanta" de cate 3 etaje, cu
banii si materialele Armatei - asta, in cazul "bun", ca in cazul "rau"
au ajuns terenuri, cladiri, tehnica samd. evaluate la 2 bani, pe mainile
unora ca Becali! >:
>             > >
>             > >
>             > > Am un PROFUND dispretz fatza de majoritatea "gradelor
superioare" ale asa-zisei "Armate Romane", in special fatza de cei
facuti pe criterii de nimeni stiute, de Basescu, Iliescu samd...! >:
>             > >
>             > >
>             > > Codruta
>             > >
>             > >
>             > >
>             > > From: dan-calin
>             > >
>             > >
>             > >
>             > >
>             > > Inteleg, ai votat cu Basescu si PDL.
>             > >
>             > > Asa ca ca candelist de profesie, tu faci orice sa iti
"aperi" interesele votate, afacerile cu statul.
>             > > In loc sa privesti inainte, incercind sa creezi un
viitor mai bun plecind de prezentul real si invatind de la trecut, te
lamentezi mereu cu "Iliescu".
>             > >
>             > > Am auzit exact aceleasi lamentari de la presedintele
asta cabotin si cacarisit: vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu!
Hai sictir!
>             > >
>             > >
>             > > Aici tu doar ii inlocuiesti pe Tinel, Hoara, etc si
toti cei plini de succesuri. Ei la TV, tu pe liste. Nu ai scris nici un
cuvint despre prezent sau viitor, doar despre trecut.
>             > >
>             > > De altfel in loc sa discutati aici subiecte, aberati
pe chestii scoase din context.
>             > > Asteptam ceva mai mult de al tine, decit de la
floricica aia tratata cu ingrasamint natural produs de fiecare dintre
noi.
> [...]
>             > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>             > > Cînd se suie scroafa în pom
>             > > Cine tace nu e om.
>             > >
>             > >
>             > >
>             > >
>             > > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@
wrote:
>             > > >
>             > > > Ete cucu !
>             > > >
>             > > > Si guvernarea "Iliescu" ce a fost ?
>             > > > 1. Deschiderea nediscriminatorie a granitelor, ca sa
plece "baietii destepti" si sa valorifice banii negrii facuti pe timpul
lui Ceasca.
>             > > > 2. Sambata libera, ca sa mai opreasca
"superproductia" de bunuri din Romania.
>             > > > 3. EXPROPIEREA populatiei prin returnarea "partilor
sociale" pe care orice angajat le detinea la intreprinderea unde lucra.
>             > > > 4. Privatizarea "Mebo" cu celebrele cupoane, cupoane
pe care "alesii" le-au depus cu MIILE ca sa devina actionati majoritari
UNDE TREBUIE, iar restul populatiei sa le bage la intreprinderi
falimentare.
>             > > > 5. Scutirea de taxe si impozite, ani de zile, a
firmelor STRAINE cu capital de 10 Dolari (!!!!!), ca romanii nu poata
face fata concurentei.
>             > > > 6. "Genocidul pensionarilor" prin crearea de case de
asigurari separate pentru elitele puterii si mentinerea pensiilor
normale la nivelul subzistentei
>             > > > 7. "Reimpropietarirea" partila a taranilor si cu
taraita, aiurea fata de fostul loc al proprietatii, ca acestia sa
deschida milione de procese intre ei si cu statul.
>             > > > 8. Desfiintarea de-an BOULEA a CAP-urilor,
IAS-urilor si SMT-urilor, ca alde Nastase, Hrebenciuc & Co sa poata
cumpara MII de hectare cu 2 lei tramvai.
>             > > > 9. Falimentarea micilor fermieri prin privilregierea
importurilor de produse agricole.
>             > > > 10. De mineriade si Targu Mures ce sa mai zicem ?
>             > > >
>             > > > Continuam ?
>             > > > Sau ii impuscam pe toti pe stadion, de la Iliescu la
Basescu si ii chemam pe chinezi sa starpeasca a treia generatie de
comunisti, securisti, curve si tigani, imbuibati pe spinarea noastra ?
>             > > >
>             > > > Si ca sa sti si tu, chestia cu scaderea populatiei
Romaniei cu 4 milioane (asistatii) se zice pe net, ca este ordinul lui
Barosso !
>             > > >
>             > > > Cu stima,
>             > > > Dicu-Sava Cristian
>             > > > www.dsclex.ro
>             > > > http://arid.wordpress.com
>             > > >
>             > > >
>             > > >
guvernarea Boc Basescu sint criminale si orientate impotriva poporului
roman.
>             > > > Ei incearca prin toate mijloacele sa extermine o
parte din populatia pe care o considera "asistata".
>             > > >
>             > > > Ceea ce organizeaza actuala sleahta aflata la putere
este un genocid.
>             > > > Pentru clica asta trebuie reintrodusa pedeapsa cu
moartea si executati.
>             > > >
>             > > > Erga omnes.
>             > > > Erga omnes (in relation to everyone) is frequently
used in legal terminology describing obligations or rights toward all.
For instance a property right is an erga omnes right, and therefore
enforceable against anybody infringing that right. An erga omnes right
(a statutory right) can here be distinguished from a right based on
contract, which is only enforceable against the contracting party.
>             > > >
>             > > > http://en.wikipedia.org/wiki/Erga_omnes
>             > > >
>             > > >
>             > > >
>             > > >
>             > > >
>             > > > DC? T
>             > > >
>             > > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
> [...]
pentru a nu fi executati imediat.
>             > > > In cazul lor intii vor aplica legea si apoi vor
scrie decizia. Iar daca va fi contrazisa de legea, asta este, "am
gresit"!
>             > > >
>             > > > Va veni un moment de schimbare. Va veni si momentul
in care Romania va fi obligata sa plateasca daune pentrutoate prostiile
guvernarii.
>             > > > Intrebarea este daca guvernarea viitoare ii va
sanctiona pe cei care au vurt sa greseasca azi?
>             > > >
>             > > >
>             > > >
>             > > >
>             > > >
>             > > >
>             > > > DC? T
>             > > >
>             > > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>             > > > Cînd se suie scroafa în pom
>             > > > Cine tace nu e om.
>             > > >
>             > > >
>             > > >
http://www.realitatea.net/inalta-curte-de-casatie-si-justitie-taierea-pe\
nsiilor-militarilor-este-ilegala_794263.html

Raspunde prin e-mail lui