Ce pot sa fac daca atita pricepe o minte de "arhitect", mai mult arhi
decit tect!Exterminarea evreilor s-a intimplat in vreme de razboi, dar
poate nu stiti de WW2. Nu exista standarde duble.Pensia este un drept
patrimonial, iar legea nu se poate aplica retroactiv. Clar?!Deci NICI O
PENSIE NU SE TAIE, ESTE ILEGAL. Germania a platit si  plateste pensii
pentru cei care au luptat PENTRU Hitler, pentru ca legal au fost
angajatii statului.
  Problemele economice ale Romaniei nu de la pensii vin ci de la
incapacitatea guvernantilor votati de dvs. de a face ceva bun pentru
tara. Ma astept ca Basescu sa viseze o dictatura de dreapta, pe care vad
ca o sustineti.Din fericire ea nu se va intimpla. Dream on!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom

> O fi domn inginer, ca prea vorbesti cu foc.
> Dupa logica matale, probabil ca si aia care i-au exterminat pe evrei,
nu ar fi trebuit pedepsiti, pentru ca o faceau conform .... LEGII !
> Iar dupa ce s-a schimbat LEGEA, "onorabilii" trebuiau lasati in
functi, ca sa ii "gadile" pe evrei, ca asa zice LEGEA noua !

> Nici o societate NORMALA nu poate functiona cu standarde DUBLE !
> Ori se taie la TOATA lumea pensiile, ca e "criza", ori nu se taie la
nici unul !
> Ca nu se poate "criza" doar pentru aia cu pensiile de 30 de roni si
boom economic pentru aia cu pensiile de 4.000 roni.
> Cu ce e mai cu mot domn colonel care a taiat frunza la caini 30 de ani
in armata, decat frezorul de la ... "23 August" care facea cutite si
furculite in timpul programului ?
> O fi aparat PATRIA domn colonel si nu stim noi cand a fost ranit domn
colonel in al treilea razboi mondial ! :)))

> Pai chiar ne-ar trebui 10 ani de dictatura militara de dreapta, cu
executii pe stadioane si familiile puse sa plateasca glontul !
> Ca la cum merg lucrurile in "economia politizata"...nu mai dureaza
mult.
> Stati linisti ca vine si chestia asta !
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

prostie guvernamental-prezidentiala...

>   Vorbesti avioane.
>   Chiar daca o iau de la Decebal, tot nu pot schimba nimic IN TRECUT.
>   Iar daca vorbesc despre democratie si stat de drept, trebuie sa
accept si abuzurile comise prin LEGE.
>   Pot schimba legea care sa aiba efecte DE ACUM INCOLO, pot despagubi
in anumita masura. Iar aici este vorba de a accepta legile din ultimii
20 de ani.

> [...]
>

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > Pentru ca nu e social-democrat, NEICA !
>   > E ..... "afara e vopsit gardul, inauntru e leopardul"
>   > De aia trebuie sa pleci de acolo !
>   >
>   > Apoi .... tocmai pentru ca nu te uiti inapoi, o iei prin balari.
>   > Da, sa o iei de la 1437, ca sa intelegi de ce nu te asculta nimeni
la partidul asta al tau si NICI NU O SA TE ALEGA NIMENI, in vreo functie
de conducere.
>   >
>   > Democratie nu inseamna sa accepti NEDREPTATEA facuta cu LEGEA, de
niste nesimtiti, pentru o "elita".
>   > Te pomenesti ca vrei si tu pensie de 400 de milioane pt. ca ai
zburat 100 de ore, ai rupt 3 avioane si apoi te-a pus "sefu" mai mare
peste aia care dadeau cu carca !
>   > Ca sa nu mai rupi avioanele ! :)))
>   >
>   >
>   > Cu stima,
>   > Dicu-Sava Cristian
>   > www.dsclex.ro
>   > http://arid.wordpress.com
>   >
>   >
daca ideile mele li se par nestatutare!
>   > Si este cu totul altceva sa te bage in partid sau sa fie actul tau
de vointa.
>   > Eu nu aveam unde sa vorbesc pentru oameni si nevoile lor sociale,
nu este alt partid de stinga.
>   > De asta si candidez citeodata la functii. Pentru ca poti sa iti
spui parerile politice si toti cei din sala trebuie sa te asculte,
pentru ca esti candidat.
>   > Asa ca le spun parerea mea. Ca le place sau nu.
>   >
>   > Pensiile trebuie sa fie conforme cu legea sau legile de
pensionare. Sint totusi 150000 de oameni care au lucrat numai la stat,
pe legi speciale cu obligatii speciale.
>   > Pentru ei a contribuit statul, indiferent daca a miscat sau nu
banii din buzunarul drept in cel sting sau nu.
>   > Statul actual a recunoscut toate contractele incheiate de fostele
state cu cetatenii sau alte state.
>   >
>   > Vrei democratie? Respecta legea. Vrei dictatura? Taie pensii dupa
cum iti plac sau nu unii!
>   >
>   > Au trecut 21 de ani. O generatie. Ce ne tot uitam inapoi? Si cit
de inapoi sa ne uitam? 1945? 1940? 1919? 1907? 1866? 1784? 1514? 1437?
> [...]
>   > DC? T
>   >
>   > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > Cînd se suie scroafa în pom
>   > Cine tace nu e om.
>   >
>   >
>   >
>   >
>   >
>   >
>   > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" sustrain@ wrote:
>   > >
>   > > Pai, daca te certi cu toti "membrii marcanti" ai partidului, nu
inteleg de ce nu IESI din partidul acela! Cand au vrut sa ma bage pe
mine in PCR (faza s-a repetat de cel putin 2 ori pe an, timp de peste 15
ani) le-am zis ca "intr-un partid cu asemenea membri (dadeam exemple
concrete) eu NU am ce cauta" >:
>   > >
>   > >
>   > > Cat despre "pensiile militarilor"... ai dreptate in teorie - cu
toate astea, cred ca ar merita (si asta NU doar in domeniul "militar")
ca aceia care au avut functii mari in PCR sa aiba pensiile la nivel
minim de "punctaj" >:)
>   > >
>   > >
>   > > Codruta
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > From: dan-calin
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > Sint social democrat.PSD este singurul partid de stinga, sint
membru, nu sef. In 2009 la imparteala de posturi PSD -PDL am refuzat si
garda de mediu si protectia consumatorului.
>   > > In PSD i-am suparat pe toti cind le-am spus cum trebuie sa fie
social democratia.
>   > > Nemirschi a fost printre cei vexati. Si altii.
>   > > Eu nu ma schimb dupa ei. Cu Iliescu m-am certat la Cotroceni.Cu
Dragnea la Tg. Mures.Pentru oameni, pentru drepturile lor.
>   > > Si Ciorbea, care ca prim ministru a fost execrabil, azi gindeste
mai bine si mai civilizat.
>   > > Dar nu asta este subiectul.
>   > >
>   > >
>   > > Eu vreau sa schimb prezentul intr-un viitor mai bun, invatind
din greselile trecutului. Lamentarile cu "mostenirea grea" sint
patetice. Asta nu este subiect de discutie, il las "profesionistilor".
Am auzit exact aceleasi lamentari de la presedintele asta cabotin si
cacarisit: vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu!
>   > >
>   > > Cit priveste pensiile militarilor, nu ma intereseaza cum au fost
obtinute, ele sint legale, sint un drept patrimonial, asa ca ma
intereseaza LEGEA, aplicare legii, respectarea hotaririlor
judecatoresti.
>   > > Daca guvernul isi permite sa le ignore, atunci sintem in
TOTALITARISM.
>   > > Pe cale de consecinta si Rosia Montana va suferi de aceeasi
nerespectare a legilor sau a hotaririlor definitive ale instantelor.
Asta este tot.
>   > >
>   > >
>   > > Asta este subiectul. Dar nu poti sa il dezbati aici, orice
subiect ajunge in derizoriul celor doi sustinatori ai clicii actuale.
>   > > Nici tu nu faci exceptie, deviind subiectul de la legea in sine,
hotarirea instnatei, la pensia militarului X.
> [...]
>   > >
>   > > DC? T
>   > >
>   > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > > Cînd se suie scroafa în pom
>   > > Cine tace nu e om.
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" sustrain@ wrote:
>   > > >
>   > > > Ma rog... din cate stiu esti membru PSD, astfel incat (desi
consider PD si pe Basescu EXTREM de nocivi) eu as zice mai bine sa lasi
balta chestiile "politice", ca daca nu era PSD-ul (cu Nastase si
Iliescu) care sa ne "crizeze", probabil nu ajungeau astia la putere asa
usor - in special nu in 2008, cand deja lumea "se prinsese" ca pedistii
nu-s DE FEL bineintentionati, numa' ca o gramada n-au vrut nici sa se
trezeasca cu PSD din nou pe cap... >:
>   > > >
>   > > >
>   > > > Mai bine renuntati la partea asta de discutie, ca oricum nu
veti ajunge nicaieri - parerea mea ;)
>   > > >
>   > > >
>   > > > Cat despre militari - imi pare rau de unii (eu cunosc cate
unii care au stat printre gloante la Revolutie sau care au fost prin
Afganistan) - insa eu tare as fi curioasa CATI dintre cei cu pensii cu
ADEVARAT mari au avut macar vreodata in viata lor de-a face cu ceea ce
ar insemna "lupta", "apararea Patriei" si gargare din astea. Majoritatea
au pus catanele sa spele vasele nevestei (daca nu chiar si sa-i faca
altceva) si si-au tras "casute de vacanta" de cate 3 etaje, cu banii si
materialele Armatei - asta, in cazul "bun", ca in cazul "rau" au ajuns
terenuri, cladiri, tehnica samd. evaluate la 2 bani, pe mainile unora ca
Becali! >:
>   > > >
>   > > >
>   > > > Am un PROFUND dispretz fatza de majoritatea "gradelor
superioare" ale asa-zisei "Armate Romane", in special fatza de cei
facuti pe criterii de nimeni stiute, de Basescu, Iliescu samd...! >:
>   > > >
>   > > >
>   > > > Codruta
>   > > >
>   > > >
>   > > >
>   > > > From: dan-calin
>   > > >
>   > > >
>   > > >
>   > > >
>   > > > Inteleg, ai votat cu Basescu si PDL.
>   > > >
>   > > > Asa ca ca candelist de profesie, tu faci orice sa iti "aperi"
interesele votate, afacerile cu statul.
>   > > > In loc sa privesti inainte, incercind sa creezi un viitor mai
bun plecind de prezentul real si invatind de la trecut, te lamentezi
mereu cu "Iliescu".
>   > > >
>   > > > Am auzit exact aceleasi lamentari de la presedintele asta
cabotin si cacarisit: vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu! Hai
sictir!
>   > > >
>   > > >
>   > > > Aici tu doar ii inlocuiesti pe Tinel, Hoara, etc si toti cei
plini de succesuri. Ei la TV, tu pe liste. Nu ai scris nici un cuvint
despre prezent sau viitor, doar despre trecut.
>   > > >
>   > > > De altfel in loc sa discutati aici subiecte, aberati pe
chestii scoase din context.
>   > > > Asteptam ceva mai mult de al tine, decit de la floricica aia
tratata cu ingrasamint natural produs de fiecare dintre noi.
> [...]
>   > > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > > > Cînd se suie scroafa în pom
>   > > > Cine tace nu e om.
>   > > >
>   > > >
>   > > >
>   > > >
>   > > > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   > > > >
>   > > > > Ete cucu !
>   > > > >
>   > > > > Si guvernarea "Iliescu" ce a fost ?
>   > > > > 1. Deschiderea nediscriminatorie a granitelor, ca sa plece
"baietii destepti" si sa valorifice banii negrii facuti pe timpul lui
Ceasca.
>   > > > > 2. Sambata libera, ca sa mai opreasca "superproductia" de
bunuri din Romania.
>   > > > > 3. EXPROPIEREA populatiei prin returnarea "partilor sociale"
pe care orice angajat le detinea la intreprinderea unde lucra.
>   > > > > 4. Privatizarea "Mebo" cu celebrele cupoane, cupoane pe care
"alesii" le-au depus cu MIILE ca sa devina actionati majoritari UNDE
TREBUIE, iar restul populatiei sa le bage la intreprinderi falimentare.
>   > > > > 5. Scutirea de taxe si impozite, ani de zile, a firmelor
STRAINE cu capital de 10 Dolari (!!!!!), ca romanii nu poata face fata
concurentei.
>   > > > > 6. "Genocidul pensionarilor" prin crearea de case de
asigurari separate pentru elitele puterii si mentinerea pensiilor
normale la nivelul subzistentei
>   > > > > 7. "Reimpropietarirea" partila a taranilor si cu taraita,
aiurea fata de fostul loc al proprietatii, ca acestia sa deschida
milione de procese intre ei si cu statul.
>   > > > > 8. Desfiintarea de-an BOULEA a CAP-urilor, IAS-urilor si
SMT-urilor, ca alde Nastase, Hrebenciuc & Co sa poata cumpara MII de
hectare cu 2 lei tramvai.
>   > > > > 9. Falimentarea micilor fermieri prin privilregierea
importurilor de produse agricole.
>   > > > > 10. De mineriade si Targu Mures ce sa mai zicem ?
>   > > > >
>   > > > > Continuam ?
>   > > > > Sau ii impuscam pe toti pe stadion, de la Iliescu la Basescu
si ii chemam pe chinezi sa starpeasca a treia generatie de comunisti,
securisti, curve si tigani, imbuibati pe spinarea noastra ?
>   > > > >
>   > > > > Si ca sa sti si tu, chestia cu scaderea populatiei Romaniei
cu 4 milioane (asistatii) se zice pe net, ca este ordinul lui Barosso !
>   > > > >
>   > > > > Cu stima,
>   > > > > Dicu-Sava Cristian
>   > > > > www.dsclex.ro
>   > > > > http://arid.wordpress.com
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
Basescu sint criminale si orientate impotriva poporului roman.
>   > > > > Ei incearca prin toate mijloacele sa extermine o parte din
populatia pe care o considera "asistata".
>   > > > >
>   > > > > Ceea ce organizeaza actuala sleahta aflata la putere este un
genocid.
>   > > > > Pentru clica asta trebuie reintrodusa pedeapsa cu moartea si
executati.
>   > > > >
>   > > > > Erga omnes.
>   > > > > Erga omnes (in relation to everyone) is frequently used in
legal terminology describing obligations or rights toward all. For
instance a property right is an erga omnes right, and therefore
enforceable against anybody infringing that right. An erga omnes right
(a statutory right) can here be distinguished from a right based on
contract, which is only enforceable against the contracting party.
>   > > > >
>   > > > > http://en.wikipedia.org/wiki/Erga_omnes
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > > DC? T
>   > > > >
>   > > > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
> [...]
decizia. Iar daca va fi contrazisa de legea, asta este, "am gresit"!
>   > > > >
>   > > > > Va veni un moment de schimbare. Va veni si momentul in care
Romania va fi obligata sa plateasca daune pentrutoate prostiile
guvernarii.
>   > > > > Intrebarea este daca guvernarea viitoare ii va sanctiona pe
cei care au vurt sa greseasca azi?
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > > DC? T
>   > > > >
>   > > > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > > > > Cînd se suie scroafa în pom
>   > > > > Cine tace nu e om.
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
http://www.realitatea.net/inalta-curte-de-casatie-si-justitie-taierea-pe\
nsiilor-militarilor-este-ilegala_794263.html

Raspunde prin e-mail lui