Bah, arhitecturica, hai sa iti spun si tie secretul ca tare esti senin la minte. Poliomelita are cicluri. Dupa varful de prin anii 50' a urmat disparitia epidemiei. Dat fiind ca vaccinul contra poliomielitei a venit chiar atunci, s-a pus disparitia epidemiei pe seama vaccinului. Ca in Danila Prepeleac . Ai citit povestea sau esti prea neted pentru de-astea? Spune-mi daca Danila Prepeleac este prea dificil pentru glagoria ta si o sa iti povestesc la ce ma refer. (Chestia cu calu' !)
Dan G
On 1/22/2011 11:09 AM, Arhitecturica wrote:

Dar aspirina e necesara ? :)))
Domnule, discutii despre necesitatea vaccinurilor "e multe", de cand s-au inventat.
Sincer, cred ca se moare la fel si cu vaccin si fara. :(
Cand a fost valul de poliomelita prin anii 50, nu exista vaccin, dar era saculetul cu camfor atarnat de gat, :)))
A folosit, n-a folosit ... doar Dumnezeu stie.
A fost selectie naturala, eu am scapat, altii au mierlit-o !
Eu nu m-am vaccinat de rubeola, ca ..... am ratat momentul. :)
Alte "boli ale copilariei nu am facut, dar am facut rubeola la 35 de ani !
A fost bine ? Iti spun eu ca n-a fost bine.
Poate schimbi, mesajul.
Nu vaccinurile sunt degeaba, ci companiile farmaceutice fac medicamente sau vaccinuri ... degeaba.
Adica fara efect.
Asta O CRED !
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* Puscasu Vlad <mailto:pvla...@yahoo.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Saturday, January 22, 2011 5:17 PM
    *Subject:* [protest-ro] Vaccinul nu e solutia

        De ce să refuzi vaccinul antipoliomielitic: 10 argumente

        *1.) Cauzele poliomielitei: stressul şi alimentaţia nesănătoasă*
        Sunt cunoscute factorii favorizanţi ai acestei boli, deja din
        anii ’30-40, când s-a observat o legătură directă între
        nivelul scăzut la glicemiei şi apariţia bolii. În special Dr.
        med. B. Sandler a arătat condiţiile în care au apărut în SUA
        cazuri de poliomielită: zile foarte fierbinţi de vară în care
        se depune un efort fizic mare însoţit de consum de produse cu
        zahăr (Cola, îngheţată, produse făinoase cu zahăr). Toate
        acestea duc la o creştere exagerată de insulină care va scade
        glicemia şi creşte receptivitatea la poliomielită. Marile
        epidemii de poliomielită apari în sezonul cald, de vară. Ca
        urmare, acest medic, în anul 1948, a făcut o campanie
        antipolio, explicând cauzele acestei boli şi prin măsurile
        luate s-a stopat epidemia de poliomielită din acea vară în
        oraşul său natal din Carolina de Nord! (1)
        *2.) “O boala a civilizaţiei”*
        Epidemiile de poliomielită sunt cunoscute doar începând cu
        secolul 19 şi mai multe dovezi duc la concluzia că
        poliomielita este o consecinţă a “civilizaţiei”, în special
        datorită obiceiurilor alimentare nesănătoase (4).
        *3.) Lipsa contagiozităţii*
        Modul de transmitere al bolii nu a fost cunoscut pe vremea Dr.
        Sandlers (1) şi nu este nici până în ziua de astăzi clarificat.
        *4.) Vaccinarea din Africa sub semnul întrebării*
        Un studiu făcut de către WHO (World Health Organization) în
        Guineea arată că în cazul copiilor care au fost vacinaţi cu un
        cocktail de vaccinuri împotriva difteriei, tusei convulsive,
        poliomielitei şi tetanosului, există un risc de deces dublu
        fata de copiii nevaccinaţi.
        După părerea mea (Hans Tolzin), vaccinul anitpolio sau unul
        din componentele lui toxice joacă un rol important. Populaţia
        din Africa respinge vaccinul antipolio fiindcă suspectează
        faptul că prin aceste vaccinuri se încearcă un program de
        control al populaţiei. Vaccinul antipolio oral, suspectat de
        infectarea lui cu virusul SV40 (cauza de HIV/SIDA la maimuţe),
        a fost “donat” de către Companiile Farmaceutice ţărilor
        africane (9). Cei mai cinici dintre părinţi vorbesc de
        “golirea lăzilor cu otravă” în aceste ţări. Se pare că şi în
        India urmează să fie trimise aceste vaccinuri.
        *5.) Paralizii la copii prin vaccinare!*
        Un vaccin poate provoca boala (a se citit prospectul). Cei
        vaccinaţi pot infecta la rândul lor persoane sănătoase şi
        chiar şi după zece ani încă pot elimina virusul! (3). Acest
        lucru ar trebui să dea de gândi şi organizaţiei WHO care
        încearcă să eradicheze boala. Cazurile de poliomielită din
        ultimii zeci de ani au avut ca şi cauza doar virusul domestic
        din vaccin şi nu pe cel sălbatic! (4)
        *6.) Poliomielita poate fi tratată!*
        În urmă cu 50 de ani se cunoşteau deja metode eficiente pentru
        poliomielită. Renumitul prof. Dr. Pierre Delbert folosea
        Clorura de magneziu iar  prof. Andree Lwoff a descoperit că
        virusul poliomielitic moare la 40 grade Celsius iar febra nu
        trebuie scăzută în mod forţat cu medicamente. (4,10)
        *7.) Efectele secundare ale vaccinării*
        Efecte secundare ale vaccinului pot fi:
        - meningite şi encefalite;
        - sindromul Guillain-Barre
        - reacţii alergice;
        - afecţiuni reumatice;
        - poliomielită postvaccinală;
        - afecţiuni neurologice;
        - convulsii febrile;
        (a se citi prospectul!) (4)
        *8.) Regresul poliomielitei este independentă de vaccinare*
        - statisticile din Germania şi alte ţări nu pot dovedi dacă
        există o legătură între scăderea cazurilor de poliomielită din
        lume şi vaccinare; dimpotrivă, se pare că nu există; (5,4)
        - odată cu introducerea vaccinului oral Sabin s-a încercat o
        modificare a definiţiei medicale care să dovedească faptul că
        vaccinul produce regresul bolii; (4,8)
        *9.) Nu s-a putut dovedi necesitatea vaccinului*
        - lipseşte dovada necesităţii vaccinului antipoliomielitic
        deoarece nu există date comparative ale bolii la cei vaccinaţi
        şi la cei nevaccinati.
        *10.) Rolul neclar al vaccinului*
        - întrebările părinţior îngrijoraţi privind lipsa unor
        publicaţii şi studii ştiinţifice care să evidenţieze o izolare
        şi cunoaştere clară a virusului poliomielitic şi prin urmare
        cunoaşterea calităţilor şi proprieţătilor ale virusului, ale
        patogenităţii lui (cauzatoare de boală), nu au primit răspuns
        până în ziua de azi de la autorităţile germane de 2 ani
        încoace. (8)
        *Concluzii:*
        Datorită acestor 10 puncte prezentate îmi exprim o mare
        îndoială legată de necesitatea vaccinării a milioane de copii
        din India. Având în vedere că vor fi folosite vaccinuri orale,
        vor fi posibile multe îmbolnăviri, inclusiv decese. Să ne
        aşteptăm cu noi epidemii de poliomielită pentru care vor fi
        nevoie de şi mai multe vaccinări! Este de-a dreptul o mare
        bătaie de joc ca într-o ţară cu o renumită tradiţie a
        tratamentelor naturiste  să se folosească un vaccin cu totul
        inutil pentru o boală tratabilă.
        *Referinţe:*
        (1) “Vollwerternährung schützt vor Viruserkrankungen”, Dr.
        med. Sandler, Emuverlag
        (3) http://www.netzeitung.de/servlets/page?section=984&item=199319
        (4) AEGIS IMPULS Nr. 7, www.aegis-schweiz.ch
        (5) “Impfen – das Geschäft mit der Angst”, Dr. med. Gerhard
        Buchwald, Knaur Verlag
        (8) http://www.klein-klein-aktion.de

http://medizin.freepage.de/cgi-bin/feets/freepage_ext/41030x030A/rewrite/medwiss/polio.html
        (9) http://www.impf-report.de/archiv/impf-report019.txt
        (10) “Sind Impfungen sinnvoll?” Joachim-F. Grätz, Hirthammer
        Verlag
        Traducere: Dr. Christa Todea-Gross

<http://www.pentruviatacluj.ro/vaccinuri-inutile-si-periculoase/42-vaccinul-impotriva-poliomielitei-10-argumente-impotriva-vaccinului-antipolio>,
        15.11.09, Cluj-Napoca