Io credeam ca in Romania este pe baza de "ca la noi, la nimenea!"
Dan G
On 1/23/2011 2:43 AM, Puscasu Vlad wrote:
Vreau si eu sa adaug ceva legat de aceasta politica.Anume ca ori ce o fi mi-e tot una Partidul indiferent cum s-o numi el. Insa ma exaspereaza cum vicepresedinte al Guvernului ajunge un maghiar..Este discriminarea majoritatii romanilor. Plus de asta Constitutia spune ca doar Partidele au voie la Guvernare,nu si Asociatiile culturale(UDMR),asa incat nici Constitutia nu e respectata,si prostituatele UDMR,se culca cu toate Partidele PNL PD PSD PC sau cine o mai fi. E penibil.Nu veti vedea ca la Putere in Germania sa ajunga vreodata ,,Asociatia celor 10 milioane de turci,,
Sau  in Franta asociatia algerienilor sa faca guvernul!

Raspunde prin e-mail lui