Pai fa-i o chemare lui dcct in California !
Si fa si o comanda de oboroace la ....Nasa !
Ca altii nu cred ca mai stapanesc tehnologia fabricarii lor, prin America !
Si asteapta ... pana iti aduce dcct ceva soare in casa ! :)))

  From: Dan G
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, January 23, 2011 10:42 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri

  arhitecturica Prostila, tocmai pentru ca sunt bine pregatiti si capabili ii
face pe inginerii romani in stare sa se adapteze la cerintele din vest si sa
isi schimbe meseria.
  Un arhitecturica ca tine , degeaba viseaza la verisorii lui de peste garla,
pentru ca probabil ca nu ai fi in stare sa faci nimic pe aici.
  Dcct are o meserie buna, este o gramada de soare pe aici prin California,
prin Nevada, Arizona, Florida! Oboroc sa ai, ca sa il poti cara unde trebe.
  Dan G