From: dan-calin <office.sunval...@gmail.com>
Subject: [protest-ro] Re: [cafenea_pentru_politici] Incomensurabila prostie
guvernamental-prezidentiala...
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Sunday, January 23, 2011, 8:37 PM

Ce pot sa fac daca atita pricepe o minte de "arhitect", mai mult arhi decit
tect!
Exterminarea evreilor s-a intimplat in vreme de razboi, dar poate nu stiti de
WW2.

Nu exista standarde duble.
Pensia este un drept patrimonial, iar legea nu se poate aplica retroactiv.
Clar?!
Deci NICI O PENSIE NU SE TAIE, ESTE ILEGAL.

Problemele economice ale Romaniei nu de la pensii vin ci de la incapacitatea
guvernantilor votati de dvs. de a face ceva bun pentru tara. Ma astept ca
Basescu sa viseze o dictatura de dreapta, pe care vad ca o sustineti.
Din fericire ea nu se va intimpla. Dream on!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom

> O fi domn inginer, ca prea vorbesti cu foc.
> Dupa logica matale, probabil ca si aia care i-au exterminat pe evrei, nu ar
> fi trebuit pedepsiti, pentru ca o faceau conform .... LEGII !
> Iar dupa ce s-a schimbat LEGEA, "onorabilii" trebuiau lasati in functi, ca sa
> ii "gadile" pe evrei, ca asa zice LEGEA noua !
>
> Nici o societate NORMALA nu poate functiona cu standarde DUBLE !
> Ori se taie la TOATA lumea pensiile, ca e "criza", ori nu se taie la nici
> unul !
> Ca nu se poate "criza" doar pentru aia cu pensiile de 30 de roni si boom
> [...]

Raspunde prin e-mail lui