  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, January 23, 2011 10:37 PM
  Subject: [protest-ro] Re: [cafenea_pentru_politici] Incomensurabila prostie
guvernamental-prezidentiala...

  Ce pot sa fac daca atita pricepe o minte de "arhitect", mai mult arhi decit
tect!
  Exterminarea evreilor s-a intimplat in vreme de razboi, dar poate nu stiti de
WW2.

  Nu exista standarde duble.
  Pensia este un drept patrimonial, iar legea nu se poate aplica retroactiv.
Clar?!
  Deci NICI O PENSIE NU SE TAIE, ESTE ILEGAL.

  Problemele economice ale Romaniei nu de la pensii vin ci de la incapacitatea
guvernantilor votati de dvs. de a face ceva bun pentru tara. Ma astept ca
Basescu sa viseze o dictatura de dreapta, pe care vad ca o sustineti.
  Din fericire ea nu se va intimpla. Dream on!

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > O fi domn inginer, ca prea vorbesti cu foc.
  > Dupa logica matale, probabil ca si aia care i-au exterminat pe evrei, nu ar
fi trebuit pedepsiti, pentru ca o faceau conform .... LEGII !
  > Iar dupa ce s-a schimbat LEGEA, "onorabilii" trebuiau lasati in functi, ca
sa ii "gadile" pe evrei, ca asa zice LEGEA noua !

  > Nici o societate NORMALA nu poate functiona cu standarde DUBLE !
  > Ori se taie la TOATA lumea pensiile, ca e "criza", ori nu se taie la nici
unul !
  > Ca nu se poate "criza" doar pentru aia cu pensiile de 30 de roni si boom
economic pentru aia cu pensiile de 4.000 roni.
  > Cu ce e mai cu mot domn colonel care a taiat frunza la caini 30 de ani in
armata, decat frezorul de la ... "23 August" care facea cutite si furculite in
timpul programului ?
  > O fi aparat PATRIA domn colonel si nu stim noi cand a fost ranit domn
colonel in al treilea razboi mondial ! :)))

  > Pai chiar ne-ar trebui 10 ani de dictatura militara de dreapta, cu executii
pe stadioane si familiile puse sa plateasca glontul !
  > Ca la cum merg lucrurile in "economia politizata"...nu mai dureaza mult.
  > Stati linisti ca vine si chestia asta !
  >
  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

anumita masura. Iar aici este vorba de a accepta legile din ultimii 20 de ani.

  > Altfel pot sa trec la nationalizare, confiscare, dupa bunul plac.
  > Dar atunci nu avem nici lege, nici demoicratie. Avem dictatura.
  >

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.

partidul asta al tau si NICI NU O SA TE ALEGA NIMENI, in vreo functie de
conducere.

de ore, ai rupt 3 avioane si apoi te-a pus "sefu" mai mare peste aia care
dadeau cu carca !

prostie guvernamental-prezidentiala...

ideile mele li se par nestatutare!
parerile politice si toti cei din sala trebuie sa te asculte, pentru ca esti
candidat.

totusi 150000 de oameni care au lucrat numai la stat, pe legi speciale cu
obligatii speciale.
buzunarul drept in cel sting sau nu.

inapoi sa ne uitam? 1945? 1940? 1919? 1907? 1866? 1784? 1514? 1437?

de ce nu IESI din partidul acela! Cand au vrut sa ma bage pe mine in PCR (faza
s-a repetat de cel putin 2 ori pe an, timp de peste 15 ani) le-am zis ca
"intr-un partid cu asemenea membri (dadeam exemple concrete) eu NU am ce cauta"
>:

astea, cred ca ar merita (si asta NU doar in domeniul "militar") ca aceia care
au avut functii mari in PCR sa aiba pensiile la nivel minim de "punctaj" >:)

nu sef. In 2009 la imparteala de posturi PSD -PDL am refuzat si garda de mediu
si protectia consumatorului.
la Tg. Mures.Pentru oameni, pentru drepturile lor.

greselile trecutului. Lamentarile cu "mostenirea grea" sint patetice. Asta nu
este subiect de discutie, il las "profesionistilor". Am auzit exact aceleasi
lamentari de la presedintele asta cabotin si cacarisit: vin comunistii, vin
minerii, vine Iliescu!

obtinute, ele sint legale, sint un drept patrimonial, asa ca ma intereseaza
LEGEA, aplicare legii, respectarea hotaririlor judecatoresti.
nerespectare a legilor sau a hotaririlor definitive ale instantelor. Asta este
tot.

ajunge in derizoriul celor doi sustinatori ai clicii actuale.
hotarirea instnatei, la pensia militarului X.

PD si pe Basescu EXTREM de nocivi) eu as zice mai bine sa lasi balta chestiile
"politice", ca daca nu era PSD-ul (cu Nastase si Iliescu) care sa ne "crizeze",
probabil nu ajungeau astia la putere asa usor - in special nu in 2008, cand
deja lumea "se prinsese" ca pedistii nu-s DE FEL bineintentionati, numa' ca o
gramada n-au vrut nici sa se trezeasca cu PSD din nou pe cap... >:

> [...]
ajunge nicaieri - parerea mea ;)

au stat printre gloante la Revolutie sau care au fost prin Afganistan) - insa
eu tare as fi curioasa CATI dintre cei cu pensii cu ADEVARAT mari au avut macar
vreodata in viata lor de-a face cu ceea ce ar insemna "lupta", "apararea
Patriei" si gargare din astea. Majoritatea au pus catanele sa spele vasele
nevestei (daca nu chiar si sa-i faca altceva) si si-au tras "casute de vacanta"
de cate 3 etaje, cu banii si materialele Armatei - asta, in cazul "bun", ca in
cazul "rau" au ajuns terenuri, cladiri, tehnica samd. evaluate la 2 bani, pe
mainile unora ca Becali! >:

> [...]
asa-zisei "Armate Romane", in special fatza de cei facuti pe criterii de nimeni
stiute, de Basescu, Iliescu samd...! >:

> [...]
interesele votate, afacerile cu statul.
plecind de prezentul real si invatind de la trecut, te lamentezi mereu cu
"Iliescu".

cacarisit: vin comunistii, vin minerii, vine Iliescu! Hai sictir!

succesuri. Ei la TV, tu pe liste. Nu ai scris nici un cuvint despre prezent sau
viitor, doar despre trecut.

cu ingrasamint natural produs de fiecare dintre noi.

destepti" si sa valorifice banii negrii facuti pe timpul lui Ceasca.
care orice angajat le detinea la intreprinderea unde lucra.
"alesii" le-au depus cu MIILE ca sa devina actionati majoritari UNDE TREBUIE,
iar restul populatiei sa le bage la intreprinderi falimentare.
capital de 10 Dolari (!!!!!), ca romanii nu poata face fata concurentei.
separate pentru elitele puterii si mentinerea pensiilor normale la nivelul
subzistentei
fata de fostul loc al proprietatii, ca acestia sa deschida milione de procese
intre ei si cu statul.
SMT-urilor, ca alde Nastase, Hrebenciuc & Co sa poata cumpara MII de hectare cu
2 lei tramvai.

chemam pe chinezi sa starpeasca a treia generatie de comunisti, securisti,
curve si tigani, imbuibati pe spinarea noastra ?

milioane (asistatii) se zice pe net, ca este ordinul lui Barosso !

sint criminale si orientate impotriva poporului roman.
populatia pe care o considera "asistata".

terminology describing obligations or rights toward all. For instance a
property right is an erga omnes right, and therefore enforceable against
anybody infringing that right. An erga omnes right (a statutory right) can here
be distinguished from a right based on contract, which is only enforceable
against the contracting party.

daca va fi contrazisa de legea, asta este, "am gresit"!

va fi obligata sa plateasca daune pentrutoate prostiile guvernarii.

http://www.realitatea.net/inalta-curte-de-casatie-si-justitie-taierea-pensiilor-militarilor-este-ilegala_794263.html

Basescu?

Raspunde prin e-mail lui