Eu in facultate nu am  umblat ca Ion dupa aia a Anei, sa ajung cumva
arhitect. Ana fiind a lu' sefu  fata. Asa se obtin diplomele curate,
cinstite, onorabile. Prin  "munca". Mai stii personajul ala din
literatura, arivistul perfect, Dicu Paturica? Chiar exista!   Am de
bagat o fosa septica  intr-o borta in pamint. Crezi ca poti sa
arhitecturesti una? O borta nu o  fosa! Ca zicea Ghicel ca te ai cu
haznalele!   Din pacate, orice discutie  cu hitectu si floricica este
dusa de cei doi in derizoriul vietii  lor. Asa ca ajunge hirjoneala.
Liber la trancaneala. Intre voi!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Unde ai facut domn inginer, (s)cursuri ?
> La mama Omida in batatura pesedereilor ? :)))
>
> Iesi si matale pe strada si vezi ce zice poporul:
> ""Pune mana pe carte copile, ca e tara plina de ingineri !"
>
> Asculta la mine neica, cand o sa ai macar idee de ce spuneau Dobrogenu
Gerea, Titel Petrescu & Co si ce inseamna social democratia, sa vi la
mine sa imi povestesti.
> Pana atunci ... vorba lui domn Ghiocel, mai cara niste soare cu
caldarea in .... Valea Asfintitului.
> Poate rasare soarele si pe ulita matale.
>
> Si traiasca !
> Soarele rasare, Iliescu apare !
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

bubuie. Fixisti. Limitati. Unii chiar cretini.

>   Stiu doi arhitecti care matura in buticuri in care vind ingineri.
>
>   Ca sa discut serios, trebuie un arhitect serios, ceea ce observ ca
nu este cazul.
>   Care virsta?
>
>   Am facut cursuri despre care mintea ta nici nu poate intelege.
>   Chiar si sociologie, psihologie si logica.
>   Nu am invatat despre arhitectura falica.
>
>   Cultura mea generala vine din vremea cind in loc sa inveti, umblai
cu limba scoasa dupa fata sefului. (Mi-a soptit o pasarica!)

>   Confuziile privind "politica sociala" sint doar in mintea dvs.,
poate pentru ca nu intelegeti nici politica nici socialul.

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > :)))))
>   >
>   > Dragule stai linistit.
>   > N-ai cunoscut domnia ta nici macar 1% arhitecti din cati ingineri
semidocti am vazut eu.
>   > Chiar ce scri domnia ta arata acest lucru.
>   > Care este legatura intre pregatire si gasirea de lucru ?, pentru
ca este clar ca nu percepi/pricepi !
>   > Arhitecti someri am vazut, dar nu si vanzatori la butique, ca
inginerii matale ! :(
>   >
>   > Daca vrei sa discuti serios lasa atacurile astea de 2 bani la
adresa arhitectilor.
>   > Nu de alta, dar ca sa critici ceva trebuie ca mai intai sa ai
contact serios cu chestia respectiva.
>   > Iar aici, strict pe problema asta, esti in total dezavantaj.
>   > Macar din cauza varstei.
>   >
>   > Eu am lucrat cu ingineri din cel putin 10 specialitati, matale nu
ai avut treaba cu arhitectii decat poate in vise !
>   > Acuma sa nu intelegi ca toti arhitectii sunt geniali.
>   > Dar nu exista comparatie intre "calculul saibei" si perceperea
fenomenelor de ansamblu, intr-un anumit subiect.
>   > Strict la obiect, arhitectii, cel putin pe vremea mea, invatau
elemente de calcul ale structurilor.
>   > Spune-mi un inginer care a invatat, macar asa ... la cursul de
"cultura generala" din facultate, despre istoria motorului cu aburi in
.... Babilon sau despre arhitectura falica din ....
>   > Sti de unde, domnu inginer ? :)
>   > Nu sti !
>   > Cursuri de sociologie ai facut domnia ta ?
>   > Nu ..., ca nu s-a dorit niciodata ca menirea vostra sa fie
intelegerea raportului dintre "saiba" si populatiile utilizatoare de
"saibe".
>   >
>   > V-a invatat cineva sau ati invatat singur :) ce determina o axa de
dezvoltare, sa zicem ... urbanistica ?
>   > Macar asa din cultura voastra generala, stiti catre ce directie
DETERMINATA se dezvolta ... un oras ?
>   > Stiti ce meseri au fost "centre de putere" de-a lungul istorie si
cum au influentat evolutia societatii umane ?
>   > In mod cert, iar nu !
>   > Deci :
>   > Nu mai dati sentinte urmare a cusurilor de invatamant politic de
la pedeserei.
>   >
>   > Si inca o chestie.
>   > Nu mai confundati "politica sociala", axioma a actualului stadiu
de dezvoltare a societatii umane, cu UN partid !
>   >
>   >
>   > Cu stima,
>   > Dicu-Sava Cristian
>   > www.dsclex.ro
>   > http://arid.wordpress.com
>   >
>   >
>   >
>   >
>   >
sa se poata adapta la orice conditii si activitati.
>   > Mai ales inainte de 89, pregatirea unui inginer era foarte vasta
acoperind nu doar domeniul tehnic de specialitate, dar si domenii
aparent de alta specialitate.
> [...]
>   >
>   > DC? T
>   >
>   > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > Cînd se suie scroafa în pom
>   > Cine tace nu e om.
>   >
>   >
>   >
>   >
>   >
>   > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   > >
>   > > Vreti sa spuneti fara inginerii romani facuti pe banda rulanta,
conform Planului de Stat pana in 1989 sau pe banii lui taticu dupa 1989
!
>   > > Daca nu sunteti de acord ... poate ne spuneti cat % din sutele
de mii de ingineri fabricati astfel, lucreaza in strainatate in MESERIA
LOR !
ong_mu...@yahoogroups.com ; gru...@yahoogroups.com
> [...]
>   > > Mechanical Engineers
>   > >
>   > >
>   > > Civil Engineers
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > Communication Engineers
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > Computer Engineers
>   > >
>   > >
>   > > Please Forward it to all of your Engineers Friends...

Raspunde prin e-mail lui