Care Vanghelie? Primarul de la sectorul nu'stiu care?
Nu, nu il cunosc.
Cred ca ti-am mai spus, redescoper limba romana dupa 30 de ani de nefolosire.
Dan G
On 1/23/2011 12:44 PM, Arhitectura wrote:

Domnu inginer,
Ati citat din Vanghelie ?
Daca nu, frazele aste doua dati-le unui profesor de limba romana mai batranior, sa va spuna ce parere are !
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* Dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Sunday, January 23, 2011 10:36 PM
    *Subject:* Re: [protest-ro] ,,Planning familial,, sau cum sa iti
    planifici imbolnavirea

    Prostila, scaderea valorii vietii umane, incepe cu avortul si se
    duce in sus spre adulti.
    Avortul este treapta cea mai devreme de desensibilizare a omului
    in relatie cu ceilalti oameni din jur.
    Dan G
    On 1/22/2011 10:55 AM, Arhitectura wrote:
    Dar cosmeticalele nu ?
    Dar azotatii din mezeluri, derivatii de cianura din sare,
    insecticidele de tip Initium, POLUAREA, BAUTURA, TIGARILE, etc.
    .... aste nu provoaca cancere ?
    Asa, dpdv crestin inteleg chestia, dar zau ca
    exista lucruri MUUUUULT mai periculoase si care afecteaza MUUULT
    mai multi oameni decat avortul. :(
    De ce protestati doar impotriva avorturilor ?
    Sunteti "pro-vita" doar cand este vorba de nenascuti ?
    Restul .... sa moara sanatosi :))), ca nu pare a va interesa.
    www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>