E bine cind zimbiti la  suferinta altora. Basescu rinjeste.   Stiu femei
din perioada  "nascatoare" care au avut 12 copii nascuti, dar la
batrinete avea linga ea doar  3. Restul morti de tineri sau chiar de
copii. Bunica mea a avut 11 copii,  au trecut de adolescenta 7 si de
razboi 5.  Vi se pare normal? Nu stiu  cite avorturi a avut, naturale
sau provocate. Vecinele bunicii nu au fost asa  norocoase, au ramas cu
1-2 copii adulti. Pentru ca avortul a fost  mereu   Vi se pare normal ca
dupa  ce au fost "produsi" pe banda rulanta copii sa ajunga la Valea
Plopului, in  cazul cel mai fericit? Pentru ca sint destui  oameni care
traiesc in canalele din Bucuresti sau aiurea, care nu mor de foame  dar
sufera crunt de foame pe la margini de orase si care fac copii non
stop. Daca asa vi se pare normala  viata de copil, cu abandon, cu foame,
cu crescut prin straini, orfelinate sau  familii adoptive, atunci da, sa
faca femeile copii pentru ca au unde sa  ajunga.   Chiar daca sint
membru de  partid, nu fac campanii. Cunosc insa foarte bine satele
pentru ca ii ajut cit  pot pe cei in nevoi, le stiu povestile, le vad
situatia si mi se face mila de  fiecare data, tot timpul. Si vad femei
la 30 de ani  care au nascut deja 4-6 copii flaminzi sau abandonati,
femei care arata si se  simt ca de 50 de ani. Daca vi se pare normal, de
ce nu.   Daca facem abastractie de  consecinte, atunci da, aveti
dreptate, avortul este rau. Fisierul pdf de la
http://www.vreausaaflu.ro/Hormonal.pdf
<http://www.vreausaaflu.ro/Hormonal.pdf>  im  pare o reclama proasta,
care se foloseste de jonglerii cu cuvinte pentru a  prosti oamenii
neinstruiti. A fost o lectura penibila. Avort hormonal? Avort  mecanic?
Daca eliminarea a doua celule combinate intimplator, atunci inseamna ca
natura in sine se ocupa de avorturi in serie. Atunci si daca iti tai o
batatura sau un neg, poate fi numit avort ca nu poti sti ce se ascunde
acolo,  poate ca este partenogeneza, sau inmugurire sau spori. Si ce ne
facem cu  milioanele de spermatozoizi aruncati doar ca sa moara. O fi
genocid? Pentru informarea dvs.  stiintifica va recomand asta si
urmatoarele din capitolul 28:
http://highered.mcgraw-hill.com/sites/0072495855/student_view0/chapter28\
/animation__positive_and_negative_feedback__quiz_1_.html
<http://highered.mcgraw-hill.com/sites/0072495855/student_view0/chapter2\
8/animation__positive_and_negative_feedback__quiz_1_.html>    Poate va
ajuta sa  sintelegeti ce inseamna estrogen si progesteron.   Asa ca
zimbesc si eu trist  cind vad ca unii promoveaza utilizarea femeii ca
automat de produs copii fara a  se gindi la consecinte. Aveti nevasta?
Citi copii  aveti?

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Puscasu Vlad <pvlad30@...> wrote:

> M-ati facut sa zambesc fara sa vreau.Cel putin in Romania nu poate fi
vorba de asa ceva,romancele nu fac nici macar un copil,media este cam 1
copil la o femeie.(s-a terminat de mult perioada interbelica,si foarte
rau ca s-a terminat)
> Motivele pentru mai putin de 1 copil: foarte multe adolescente fac
avort(prunc-ucidere), asigurandu-le sterilitatea pe viata.(se plangeau
ginecologii pe vremea lui Ceausescu. de sterilitatea femeiilor care-si
faceau avort cu detergent sau andrele...doar ca acum sterilitatea e mult
mai prezenta  decat atunci,datorita legalizarii avortului)
> Sau,altele folosesc pilula,care (tot medicii spun),folosita mai mult
de 2 ani, provoaca avortul la nivel de celula(primele 7 zile de la
conceptie),steriletul(dupa 14 zile).
> Astfel,mai toate femeiile vor copii dupa 30 de ani,insa sterilitatea
vine nu sta pe loc.
> http://www.vreausaaflu.ro/Hormonal.pdf
> Aici un adevarat luptator pentru viata:
> http://aoffr.free.fr/html/vizite_ro.html
> Distinse domn DC,vreau doar sa va spun ca generatia
bunicilor,strabunicilor nu a murit de foame,chiar de aveau 12 membrii in
familie.Asta pentru ca erau foarte harnici si lucrau pamantul.Astazi
pamantul lucrat e o amintire,in multe judete ale patriei.
> Dvs fiind intr-un Partid angajat,sunt convins ca ati calatorit mult in
campanii electorale,si cunoasteti bine satele,judetele,si cum stau
lucrurile privind munca la sate.

http://www.hotnews.ro/stiri-doctorh_actualitate-7966261-austriecii-desco\
perit-cum-influenteaza-pilulele-contraceptive-riscul-imbolnavire-cancer-\
mamar-studiu.htm
calduros prunc-uciderea(avortul), si pilulele contraceptive
progesteron,si mai ales de estrogen.
ca cicatricele provocate de avort pe uter,au toate sansele sa duca la
cancer.
http://www.cumc.columbia.edu/publications/in-vivo/Vol2_Iss10_may26_03/in\
dex.html   Estrogen-Induced Cancer (substanta din pilulele
contraceptive provoaca cancer)

http://www.libertatea.ro/stire/estrogenul-poate-sa-provoace-cancer-la-ga\
t-si-cap-317526.html

Raspunde prin e-mail lui