  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com ; romania_eu_l...@yahoogroups.com ;
societatea_civ...@yahoogroups.com
  Cc: i-...@yahoogroups.com ; fre...@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 24, 2011 8:37 PM
  Subject: [protest-ro] s-au prostit, si catolicii >:)

  De la aghezmuirea cu foc (si pe bani FOARTE multi, de obicei) a masinilor (am
asistat cu stupoare la una, in 1994), a inchisorilor (!!!), a sediilor de ziare
(asta am prins abia prin 1999, probabil ca sa ma poata scoate sefii redactiei
respective din birou de la ei :)))))))) si mai ales... a Bancilor (ca doar cu
ochiu' celui nenumit lucreaza ele >:)) practicate intr-o veselie de ortodocsi,
iaca, s-au prins si catolicii ca e rost de aghezmuit ceva:

http://www.antena3.ro/externe/papa-a-binecuvantat-retelele-de-socializare-facebook-twitter-si-youtube-117406.html

  Deci sa fim atenti, sa nu mai injuram Guvernul pe acolo - ca... mai stii?
iesim pe dinafara de "trend" >:)))

  Codruta

  ---
  "Let me, at least, to know that she'll try
  Then she'll be a true love of mine".

  www.ursuletiisuparati.ro
  Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro ; denumire "entitate": Asociatia ARIN

Raspunde prin e-mail lui