Codruta

From: dan G

[...]
De ce papistasii  astia sarbatoresc Sfintele Paste la o data stabilita diferita
de ortodocsi?.
De ce papistasii astia perversi obliga preotii sa fie necasatoriti cand sunt
gata de contactul cu credinciosii din parohie?
De ce papistasii astia perversi, au atatea cazuri de abuz de copii, de
adapostirea si protejarea poponarilor, si de musamalizarea abuzurilor?
Este asta parte din dogma ereticilor astia?  Este parte din consiliul de la
vatican? Despre asta este vorba?
Dan G

___
www.ursuletiisuparati.ro
Asociatia ARIN, Braila 810271
Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
Tel. 0758.071656

Raspunde prin e-mail lui