Voiam sa fac o gluma de prost gust cum ca imi aduci aminte de cand eram mic
si convins ca daca-mi laud religia ceilalti o sa se converteasca instant si
ca-mi aduci aminte si de cum imi laudam penisul fetelor de pe Internet
pana-mi luam ignore, pentru ca aveam iluzia ca mai mare ca a mea n-o are
nimeni :) Dar e de prost gust, cum ziceam :)

Raspunde prin e-mail lui