Discutia era de ce vine papa in vizita. Cum nu mai stau de multi ani in Romamia, habar nu am ce vreti sa ii dati si nici nu ma prea intereseaza. Dar observ ca aici catolicii fac tapaj mare despre proprietatile pe care le vor inapoi. Dati-le toata tara daca vreti, este tara voastra, va spalati pe cap cu ea, a-ti vandut-o la bucata la taraba, nici nu stiu ce a ramas. Este doar discutie pe Internet. Daca nici numele nu ti-l folosesti de frica , nu cred ca are rost discutia cu unu care nici nu are sira spinarii sa se semneze pe Internet. Sa inteleg ca iti displace si dispretuiesti Bucurestiul? Este ceva care iti place din tara aia, sau balesti doar cu jind la strainataturi..
Dan G