Ai dreptate din punctul de vedere realist al lucrurilor. Amandoi stim ca
indiferent cand eu sau tu zicem ceva, societatea o sa mearga inainte pe aceeasi
cale care si-o alege, la fel cum ecologistii bat toba fara efecte:)

Insa, ca sa iti dau un raspuns (care stim bine nu o sa se intample:))) :
probabil ca in locul religiei (si aici ma refer la toate, nu doar la cea
ortodoxa) nu as pune nimic, pentru ca daca lumea nu s-ar mai bate pe acel
ciolan
si nu ar mai manipula masele ar disparea problema in cauza. Legile societatii
nu
sunt f. departe de "a iubi aproapele". Ma indoiesc ca cine incalca legea ii
pasa
de cele 10 porunci.

Si eu n-am prieteni de gen Magheru. Si in general oricat ai discuta cu cineva,
sa descoperi ca  omul in sine este bun, apucaturile din ADN cand le pui
impreuna
cu societatea il face rau :) Nu exista solutie la acest lucru.

Gushterul