Hahaha! Uite cine se asociaza! Cine se aseamana se aduna! Biata Romanie, a ajuns la mana astora.
Dan G
On 2/18/2011 1:25 PM, dan-calin wrote:

Avizierul functioneaza. Imi place cum individul ii da cu tifla moderatorului punindu-si cu mult bun simt (!!) legaturile spre site.
Apropo cum a iesit cu facaebook? Ca pe voix publicae?

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Remus Cernea <tualegi.eu@...> wrote:

> MiÅY"carea Verzilor din România susÅ£ine Gay Pride din Budapesta ÅY"i cere
> autoritÄfÅ£ilor maghiare sÄf permitÄf desfÄfÅY"urarea acesteia
> http://miscareaverzilor.eu/COMUNICATE/comunicate%2018feb2011_RO.html
>
> versiunea engleza a comunicaului este aici:
>
> The Greens Movement of Romania supports Budapest Gay Pride
> and is asking the Hungarian authorities to allow it to be held
> http://www.miscareaverzilor.eu/COMUNICATE/comunicate%2018feb2011_EN.html
>

> Contact:
>
> MiÈ^(TM)carea Verzilor
>
> Claudiu CrÄfciun, Co-preÅY"edinte
> [...]