In loc sa te iei de cauza  si sa o tratezi ca atare, iar te iei in mod
"echidistant" de mine. Daca vrei sa ma moderezi nu  ai de cit, eu pot sa
plec ca nu sint legat de lista pe care nu ai voie sa  protestezi
impotriva prostie si ticalosiei subumane ale unora. Cu atit mai mult cu
cit eu  am avut doar dreptul la replica. Ci priveste cele spuse  despre
Ghiocel, toate sint adevarate. Tatal lui a fost un nomeclaturist de
frunte, a locuit in Primaverii, a fost promovat pe criterii de
apartenenta, i  s-a aranjat un pasaport si a Ghiocel a fugit. Gurile
rele vorbesc de  niste aranjamente ascunse care au fost incalcate, asa
ca nu si-a mai primit  tainul, a ajuns pe drumuri si traieste (sau a
trait) din mila publica si din  ceea ce statul american da la fiecare
cetatean. Toate astea le stiu direct  de la el.  Din pacate omul este
instabil psihic, azi converseaza civilizat (asa am aflat cele de mai
sus), miine  incepe sa te injure fara motiv real. Pentru ca motivele
sint doar in capsorul  lui zulufat la exterior, neted la interior.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "protest" <protest.ro@...> wrote:

> Daca mai continuati in stilul asta, treceti amandoi pe moderare...
insa incep cu Dan Ghiocel, deoarece de-a lungul timpului s-a distins
prin transformarea subiectelor in atacuri la persoana!

Raspunde prin e-mail lui