  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Saturday, February 19, 2011 8:03 PM
  Subject: [protest-ro] "Falusul" lui Brancusi si importanta nonconformismului
in artă, societate si politica

  Noul meu editorial postat pe Vox Publica poate fi citit la link-ul de mai jos

  "Falusul" lui Brâncuşi şi importanţa nonconformismului în artă, societate şi
politică

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/%E2%80%9Efalusul-lui-brancusi-si-importanta-nonconformismului-in-arta-societate-si-politica-58801.html

  Celelalte editoriale ale mele de pe Vox PUblica au devenit cele mai citite si
comentate din ultimele 7 zile si pot fi vizualizate aici:
  http://voxpublica.realitatea.net/remuscernea

  Remus Cernea
  Co-Presedinte
  Miscarea Verzilor