From: vulcan vali <valivul...@yahoo.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sat, February 19, 2011 12:55:02 AM
Subject: Re: [protest-ro] Re: De ce spunem NU venirii papei in Romania?

Raspunsul e mai complex! Si Hary Poter e adevarat! Adica contine elemente
adevarate de magie, domeniu cu care se ocupa ingerul cazut! De aceea Hary
Potter
e o carte opusa Bibliei! Diavolul ii insala pe copii pri hary Poter! Daca
studiezi Vechiul Testament vezi ca tot ce scrie acolo e profetic, si se
implineste in Noul Testament!
Dar petrnu asta trebuie sa stii sa citesti! VT e plin de profetii despre Iisus
Hristos!

Defapt scopulmVechiului testament este ca sa pregateasca Omenirea pentru
venirea
lui Hristos!