  From: Codruta N
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, February 20, 2011 8:18 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: Patriarhia BOR apara invatamantul religios din
Romania de atacurile ateilor de la ASUR !

  Nu imi este "simpatic" Plesu (detaliez altadata, daca e nevoie) insa cred ca
articolul acesta se potriveste FOARTE bine la replicile si stilul unora de pe
lista, care s-au "incins" pe subiectul "Papa, BOR, religia in scoli" samd...
>:)

  http://www.dilemaveche.ro/sectiune/situatiunea/articol/citeva-specii-imbecili

  Codruta

  ___
  www.ursuletiisuparati.ro
  Asociatia ARIN, Braila 810271
  Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
  Tel. 0758.071656

Raspunde prin e-mail lui