  From: Gushterul LAIR
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, February 20, 2011 8:27 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: De ce spunem NU venirii papei in Romania?

  Daca Harry Potter (un personaj dintr-o carte) face ceva paranormal se cheama
ca fac magie si e diavolesc.

  Dar cand o face un prieten ortodox pe care il sustii, se cheama ca face un
miracol.

  E cam acelasi lucru cu cei care leaga oamenii sa ii exorcizeze si violatorii.
Depinde de sustinatori... :)

  Gushterul