Nu cred ca exista vre-o simulare care sa dovedeasca daca religia este(sau a
fost) folositoare sau nu societatii. De aceea ar fi stupid sa imi dau cu
parerea
despre acest lucru.

Oamenii inca nici nu stiu ce vor, de ce sunt aici si ce sa faca.

Singurele lucruri pe care se poate baza o filosofie pe care lumea ar
imbratisa-o, este ceva care sa aiba la baza ceea ce este transmis prin ADN,
constiinta si apucaturile ei, lumea din jur. Insa ori lumea nu este destul de
evoluata ca sa inteleaga detaliile, ori cine a facut-o a limitat accesul si
posibilitatile intentionat. Daca filosofia in cauza, deschide poarta catre o
evolutie sau alternativa reala (nu doar vorbe) si da un sens lucrurilor, lumea
sa o accepte.

Astfel, nu cred ca imi foloseste cu ceva faptul ca o adunatura de oameni care
se
cred Adevarata Whatever, imi risipesc timpul cu prostiile lor doar ca sa imi ia
banii sau sa devin parte din sistem. Ia sa ma gandesc de cate ori religia m-a
ajutat cu ceva... zero?:) Peste alte doua mii de ani unele religii o sa apara,
altele o sa dispara. Asa cum noi consideram ca cineva din epoca de piatra
considera ursul un zeu si isi aducea ofrande, probabil si peste doua mii de ani
altii o sa zica "ia uite la aia din anul 2000 ce tampenii debitau, dar sa ii
intelegem ca dpdv istoric, atata i-a dus capul".

Poti sa dai exemple si de oameni care au fost afectati de religie si de oameni
care au fost afectati de lipsa religiei. Nu cred ca poate nimeni ridica
argumente nici pro nici contra care sa nu fie combatute.

Gushterul