1. Ce a fost Biserica de la Ierusalim ?
2. Cine a fost cel mai mare sovin, dintre Apostoli ?
3. Cine a fost cel care a rupt prima oara Biserica lui Iisus, in doua ?

  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, February 21, 2011 12:51 AM
  Subject: [protest-ro] Re: Patriarhia BOR apara invatamantul religios din
Romania de atacurile ateilor de la ASUR !

  Ce intrebari ai pus?

  Cînd se suie scroafa în pom

  > Cam asa ceva.
  > Multi se inflameaza atunci cand apare un subiect de tipul Religie.
  > Din pacate NIMENI de pe lista nu a fost in stare sa sa raspunda la 3
intrebari simple pe care le-am pus.
  > Culmea !
  > NU erau din "Dogma", ci din istoria religiei crestine.
  >
  > Asa ca stimata doamna, stimati domni ori puneti mana pe carte, ori ma
obligati sa va citez din "clasici":
  > Ciocul mic ! :)))
  > PROSTIA apare intodeauna cand te iei la lupta cu un dusman pe care nu il
cunosti !

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

din Romania de atacurile ateilor de la ASUR !

  > Nu imi este "simpatic" Plesu (detaliez altadata, daca e nevoie) insa cred
ca articolul acesta se potriveste FOARTE bine la replicile si stilul unora de
pe lista, care s-au "incins" pe subiectul "Papa, BOR, religia in scoli" samd...

http://www.dilemaveche.ro/sectiune/situatiunea/articol/citeva-specii-imbecili

  > Codruta
  >

  > ___
  > www.ursuletiisuparati.ro
  > Asociatia ARIN, Braila 810271
  > Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
  > Tel. 0758.071656

Raspunde prin e-mail lui