Am inteles dom' Arhitectura, sa traiti!

Dar neavand somn, mi-am dat seama ca dovada asta matematica poate functiona
asa: 98% efort pt. Knowledge si Hard Work vs 101% pt. Love of God vs 178%
sau cat era pt. Love of Bullshit => de aia dureaza asa de mult pana cand
vreau sa ma apuc de bullshit, si de aia ma doare mintea acum si vreau sa
termin cu bullshitul inceput cu venirea papei in Romania si sa ma apuc iar
de Knowledge si Hard Work :) Si pentru ca knowledge si hard work fac deplete
mult mai greu, o sa revin pe lista la urmatoarea editie a Pastelor Cailor
(adica tocmai a fost Pastele Cailor, in caz ca nu s-a prins nimeni :P)

2011/2/21 Arhitectura <d...@dsclex.ro>

> "Ma" .... poate se obismuieste la domnia ta acasa, cand va adresati
> parintilor.
> La noi se foloseste pluralul de reverenta si cand dam un leu la cersetori !
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com