Am zis eu ca nu esti total inutil :)

Anyway, lucrand intr-un ONG in urma cu ceva timp si apoi, folosind
experienta respectiva, aproximand ce citesc despre absorbtia fondurilor
europene in RO, si adaugand filmul asta despre MLK Jr., pot spune ca de
multa vreme nu mai sunt surprins.

Mai da dintr-astea. Nu de alta, da filmul citeaza si surse. Nu am timp sa le
verific pe toate, dar faptul ca el e Dr. pe baza de plagiat pe motiv ca "era
negru" nu e cu nimic diferit de politica "no child left behind" sau de
locurile rezervate special pentru tigani in universitatile romanesti (pentru
ca n-ar ajunge nici un membru de-al lor la facultate daca ar urma acelasi
proces ca restul romanilor).

BTW, ONG-ul la care am lucrat se ocupa cu integrarea tiganilor. Daca toate
ONG-urile procedeaza similar, tiganii o sa se integreze odata cu musulmanii
radicali in societatile vestice: dupa ce they take over.

On 22 February 2011 03:37, dan G <d...@ghiocel.com> wrote:

> Ia uitati-va si invatati baieti cum se scrie si se face istoria!
> Dan G

Raspunde prin e-mail lui