Succese ireparabile in mestecat bullshit-ul !
Sa ne mai scrieti cand "Gogolele" domniei voastre o sa implineasca 15 ani si o
sa aiba 5 miliarde de vizitatori unici pe ora.

  From: Uplink
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, February 22, 2011 7:12 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Frumuseatea Matematicii :)

  Am inteles dom' Arhitectura, sa traiti!

  Dar neavand somn, mi-am dat seama ca dovada asta matematica poate functiona
asa: 98% efort pt. Knowledge si Hard Work vs 101% pt. Love of God vs 178% sau
cat era pt. Love of Bullshit => de aia dureaza asa de mult pana cand vreau sa
ma apuc de bullshit, si de aia ma doare mintea acum si vreau sa termin cu
bullshitul inceput cu venirea papei in Romania si sa ma apuc iar de Knowledge
si Hard Work :) Si pentru ca knowledge si hard work fac deplete mult mai greu,
o sa revin pe lista la urmatoarea editie a Pastelor Cailor (adica tocmai a fost
Pastele Cailor, in caz ca nu s-a prins nimeni :P)