Depinde cum definesti "invingator". :) Acum nu stiu care e situatia, dar
cand colegul englez era la scoala si taica-su se plimba prin toate tarile cu
el (a invatat si in Anglia si in SUA, si taica-su s-a dus si prin URSS si
i-a spus povesti) Anglia, SUA si URSS erau toti invingatori si predau
razboaiele mondiale din punctul lor de vedere. Si el a simtit asta pe pielea
lui cand dupa ce a invatat un pic in Anglia a ajuns in SUA si aia ziceau
total altfel. E la fel ca la religie: istoria noastra e mai adevarata decat
istoria lor :D

2011/2/22 Arhitectura <d...@dsclex.ro>

> Draga Gustere,
>
> "Istoria" este pentru cine o intelege !
> Citesti ce spune unul, ce spune altul ... si iti formezi o opinie.
> PERSONALA !
> DOAR in acel moment, indifernt de ce spun "academiile" despre evenimentul
> xxx, putem purta o discutie civilizata si documentata.
> Adica doar in acel moment, putem bea xx beri, (eu xxx) combate 5 ore si
> pleca acasa cu dorinta de a ne revedea cat mai curand,
> ca sa mai combatem 5 ore. :)
>
> Pentru ca ISTORIA scrisa (oficiala) este DOAR a invingatorilor !
>
> Cu stima,
> [...]

Raspunde prin e-mail lui