Aici cred ati luat un  downlink. Eu am o vaga certitudine de  misto fin
si ironic, luat in plin din prea plin. Ca vorba aia, daca nu ... e
destul de ... fudul. nu .... e destul! Sigur este doar o impresie
galactic universala. :P

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Stimate domn,
>
> Cu siguranta ca o sa-ti placa, dupa ce mai citesti inca vro' 2-3.000
de carti, mai intai de istorie si religie, ca sa le poti intelege apoi,
pe cele de "literatura".
> PLINE de referiri la evenimente sau pline de referi la parabole
Biblice.
> Sper ca in acel moment sa mai fiu in viata, ca sa putem sa ne-o
"tragem" reciproc. :)

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

numai cu Vali si Dan :D Cu dumneavoastra mi-o iau prin toate gaurile
daca mai continui. Si in mod evident nu-mi place :P

>   2011/2/22 Arhitectura dsc1@...
>

>     Succese ireparabile in mestecat bullshit-ul !
>     Sa ne mai scrieti cand "Gogolele" domniei voastre o sa implineasca
15 ani si o sa aiba 5 miliarde de vizitatori unici pe ora.

>     Cu stima,
>     Dicu-Sava Cristian
>     www.dsclex.ro
>     http://arid.wordpress.com

poate functiona asa: 98% efort pt. Knowledge si Hard Work vs 101% pt.
Love of God vs 178% sau cat era pt. Love of Bullshit => de aia dureaza
asa de mult pana cand vreau sa ma apuc de bullshit, si de aia ma doare
mintea acum si vreau sa termin cu bullshitul inceput cu venirea papei in
Romania si sa ma apuc iar de Knowledge si Hard Work :) Si pentru ca
knowledge si hard work fac deplete mult mai greu, o sa revin pe lista la
urmatoarea editie a Pastelor Cailor (adica tocmai a fost Pastele Cailor,
in caz ca nu s-a prins nimeni :P)

>       2011/2/21 Arhitectura dsc1@...
>

>         "Ma" .... poate se obismuieste la domnia ta acasa, cand va
adresati parintilor.
>         La noi se foloseste pluralul de reverenta si cand dam un leu
la cersetori !

>         Cu stima,
>         Dicu-Sava Cristian
>         www.dsclex.ro
>         http://arid.wordpress.com

reprezentate cu numere, care numere adunate dau cat la suta efort depui
pentru un anumit lucru.

>           2011/2/20 Arhitectura dsc1@...
>

>             Dragul meu,
>
>             Fiecare mananca ce a fost invatat acasa !
>             Asa se face ca 178% din conducatorii nostrii sunt
mancatori de rahat, 130% din copii lor se pisa pe troite, 131% din
ong-uri manaca banii statului degeaba !
>             Dovedit matematic !
>             Asta este epoca de RAHAT si fara de Dumnezeu in care
domniile voastre doriti sa traiti.
>             Spot la golit latrina !
>
>             Cu stima,
>             Dicu-Sava Cristian