  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, February 22, 2011 9:23 PM
  Subject: [protest-ro] Re: Frumuseatea Matematicii :)

  Aici cred ati luat un downlink.
  Eu am o vaga certitudine de misto fin si ironic, luat in plin din prea plin.
  Ca vorba aia, daca nu ... e destul de ... fudul. nu .... e destul!
  Sigur este doar o impresie galactic universala. :P

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > Stimate domn,
  >
  > Cu siguranta ca o sa-ti placa, dupa ce mai citesti inca vro' 2-3.000 de
carti, mai intai de istorie si religie, ca sa le poti intelege apoi, pe cele de
"literatura".
  > PLINE de referiri la evenimente sau pline de referi la parabole Biblice.
  > Sper ca in acel moment sa mai fiu in viata, ca sa putem sa ne-o "tragem"
reciproc. :)

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

Vali si Dan :D Cu dumneavoastra mi-o iau prin toate gaurile daca mai continui.
Si in mod evident nu-mi place :P

  > 2011/2/22 Arhitectura dsc1@...
  >

  > Succese ireparabile in mestecat bullshit-ul !
  > Sa ne mai scrieti cand "Gogolele" domniei voastre o sa implineasca 15 ani
si o sa aiba 5 miliarde de vizitatori unici pe ora.

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

asa: 98% efort pt. Knowledge si Hard Work vs 101% pt. Love of God vs 178% sau
cat era pt. Love of Bullshit => de aia dureaza asa de mult pana cand vreau sa
ma apuc de bullshit, si de aia ma doare mintea acum si vreau sa termin cu
bullshitul inceput cu venirea papei in Romania si sa ma apuc iar de Knowledge
si Hard Work :) Si pentru ca knowledge si hard work fac deplete mult mai greu,
o sa revin pe lista la urmatoarea editie a Pastelor Cailor (adica tocmai a fost
Pastele Cailor, in caz ca nu s-a prins nimeni :P)

  > 2011/2/21 Arhitectura dsc1@...
  >

  > "Ma" .... poate se obismuieste la domnia ta acasa, cand va adresati
parintilor.
  > La noi se foloseste pluralul de reverenta si cand dam un leu la cersetori !
  >
  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

numere, care numere adunate dau cat la suta efort depui pentru un anumit lucru.

  > 2011/2/20 Arhitectura dsc1@...
  >

  > Dragul meu,
  >
  > Fiecare mananca ce a fost invatat acasa !
  > Asa se face ca 178% din conducatorii nostrii sunt mancatori de rahat, 130%
din copii lor se pisa pe troite, 131% din ong-uri manaca banii statului degeaba
!

http://www.youtube.com/watch_popup?v=h60r2HPsiuM&feature=youtube_gdata_player

Raspunde prin e-mail lui