Aveti o biblioteca  bunicica. Sigur aveti multe carti politiste, cred ca
cel mult vreo 500. Va place  rob?  Asa cum v-am spus intr-un  mesaj
anterior, mai aveti de citit in plus vreo 4-5000 de carti. Eu nu
imprumut carti, ca vi  le-as putea asigura pe toate si inca vreo 1000
peste ca sa fim aproximativ  egali. In rest cit am fost student, luam de
la biblioteca  universitara, 5 carti pe saptamina, pe care am avut
prostul obicei sa le si  citesc. Chiar si in sesiune, cind citeam doar
politiste.   Nimeni nu este perfect, nici dvs. asa nu sinteti nici
copil, nici membru  PSD. Nu?   Stiu ca inginerii sint considerati
intelectuali, asta sigur la tara. La  oras, toti arhitectii se pretind
intelectuali. Le lipseste inul, ei preferind...  bum si bacul.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom

> Domnu inginer,
>
> Mesajul nu va era adresat domniei voastre, dar ma rog, daca doriti sa
comentati ... liber de la imparatie, ca ne-a "dat" Iliescu democratie.
:)))
> Altfel ... va invit cand doriti domnia voastra, sa imi rasfoiti
biblioteca personala.
> Cazarea si masa o platiti, nu de alta, dar pana si rasfoitul a 2.000
de volume dureaza, MULT mai mult decat o "vizita armeneasca".

> Despre restul de carti pe care l-am citit, va povestesc oricand.
> Contra cost.
> Nu de alta, dar eu sunt de parere ca scoala gratuita trebuie sa fie
doar pentru copii si prosti.
> Cum domnia voastra nu este nici copil si nici prost ... doar defect,
prin apartenenta la PSD, sper sa gasiti la partid fondurile necesare
ridicarii nivelului intelectual.
> Pentru ca, nu-i asa, sunteti un intelectual, chiar daca nu sunteti
decat un inginer !

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

2-3.000 de carti, mai intai de istorie si religie, ca sa le poti
intelege apoi, pe cele de "literatura".
>   > PLINE de referiri la evenimente sau pline de referi la parabole
Biblice.
>   > Sper ca in acel moment sa mai fiu in viata, ca sa putem sa ne-o
"tragem" reciproc. :)
>   >
>   > Cu stima,
>   > Dicu-Sava Cristian
>   > www.dsclex.ro
>   > http://arid.wordpress.com
>   >
>   >
>   >
>   >
numai cu Vali si Dan :D Cu dumneavoastra mi-o iau prin toate gaurile
daca mai continui. Si in mod evident nu-mi place :P
>   >
>   >
>   > 2011/2/22 Arhitectura dsc1@
>   >
>   >
>   >
>   >
>   > Succese ireparabile in mestecat bullshit-ul !
>   > Sa ne mai scrieti cand "Gogolele" domniei voastre o sa implineasca
15 ani si o sa aiba 5 miliarde de vizitatori unici pe ora.
>   >
>   > Cu stima,
>   > Dicu-Sava Cristian
>   > www.dsclex.ro
>   > http://arid.wordpress.com
>   >
>   >
>   >
>   >
functiona asa: 98% efort pt. Knowledge si Hard Work vs 101% pt. Love of
God vs 178% sau cat era pt. Love of Bullshit => de aia dureaza asa de
mult pana cand vreau sa ma apuc de bullshit, si de aia ma doare mintea
acum si vreau sa termin cu bullshitul inceput cu venirea papei in
Romania si sa ma apuc iar de Knowledge si Hard Work :) Si pentru ca
knowledge si hard work fac deplete mult mai greu, o sa revin pe lista la
urmatoarea editie a Pastelor Cailor (adica tocmai a fost Pastele Cailor,
in caz ca nu s-a prins nimeni :P)
>   >
>   >
>   > 2011/2/21 Arhitectura dsc1@
>   >
>   >
>   >
>   >
>   > "Ma" .... poate se obismuieste la domnia ta acasa, cand va
adresati parintilor.
>   > La noi se foloseste pluralul de reverenta si cand dam un leu la
> [...]
reprezentate cu numere, care numere adunate dau cat la suta efort depui
pentru un anumit lucru.
>   >
>   >
>   > 2011/2/20 Arhitectura dsc1@
>   >
>   >
>   >
>   >
>   > Dragul meu,
>   >
>   > Fiecare mananca ce a fost invatat acasa !
>   > Asa se face ca 178% din conducatorii nostrii sunt mancatori de
rahat, 130% din copii lor se pisa pe troite, 131% din ong-uri manaca
banii statului degeaba !
>   > Dovedit matematic !
>   > Asta este epoca de RAHAT si fara de Dumnezeu in care domniile
voastre doriti sa traiti.
>   > Spot la golit latrina !
>   >
>   > Cu stima,