Problema pt. care chestia asta (desi frumoasa - sau tocmai de AIA) este un
bull-shit (ca toate bull-shiturile care vor sa manipuleze dand impresia ca esti
deshtept si fin si cult pt. ca le apreciezi) este ca... toata numerologia aia
cu "procente" se refera STRICT la lb. engleza! - ori, din cate stiu eu, 1 - NU
exista numai "englezi" pe lume, la alte limbi nu se potriveste; 2 - n-ash crede
ca ienglejii au "monopolul crestinismului" si ca Dumnezeu se incadreaza numai
in "procentele" lor; 3 - nu inteleg de ce e dat exemplu la noi, care cica
"suntem ortodocsi din tata-n fiu si din an in Paste", odata ce ienglejii NU
sunt "ortodocsi", intai au fost catolici, dupa aia protestanti, de americani nu
mai vorbesc ca sunt majoritatea baptisti si colcaie pe la ei de "culte
neoprotestante" >:)

In rest... ashaaaa.... in general - matematica e frumoasa din MULTE motive - sa
luam numai "numarul de aur" (care, pana si ACELA era "prohibit la invatare" si
lipsea din manualele de matematica de pe vremea comunistilor >:))