Domnu inginer,

NU am NICI o "carte politista" in biblioteca mea !
Si nici o carte din celebra colectie atat de draga romanilor, "Romanul de
Dragoste".
In schimb va asigur ca am citit MULT mai multe carti decat numarul sugerat de
domnia voastra.
Haideti sa facem un test.
Domnia voastra imi spuneti volumul, pagina si nr. aliniatului din una din
cartile lui Hawkings.
Iar eu va trimit "scanul" cu acel paragraf .:)
Chalange valabil 24 de ore !!!

Restul afirmatiilor domniei voastre sunt "de dupa blocuri".
Cu regret, dar trebuie sa recunoasteti ca asta este nivelul intelectual in PSD !
Nu afirm ca ar fi mai ridicat prin alte parti ... Baseciene, Antonesciene sau
Felixiene !!!

M-ati intrebat, dar nu mi-ati raspuns NIMIC referitor la niste chestiuni legate
de cultura generala religioasa.
Consilierii de la PSD nu v-au putut furniza raspunsurile ?