Domnu inginer,

Intrebati de Fortareata digitala a lui Dan Brown sau de Fortareata Alba a lui
Pamuk Orhan ?
Pe prima recunosc ca nu am citit-o. "Codul lui DaVinci" mi-a fost MAI MULT
decat suficient ca sa renunt definitiv la domnul Dan Brown.
Cealalta o am de la Curtea Veche. :)
Iar daca este vorba doar de "Fortareata", nu citesc literatura SF maghiara :)

Imi pare rau ca ati ramas la nivelul HLM.
Chiar si cu termopane, aer conditionat si 20 de etaje, tot "habitation a loyer
modere", au fost si raman !
Cand veniti prin Bucuresti, o sa va arat (doar daca doriti) o restaurare, casa
din 1900, adica camere de 4,2 m inaltime, tavene cu grinzi de lemn de 25x15,
ferestre din lemn stratificat cu termopan, usi de 2,4 m inaltime (la comanda
din lemn masiv, nu plasticuri) podele de 8 cm din masiv, lacuite cu zemuri din
acelea ecologice, gresie antichizata si diverse scule/instalatii ecologice
Viessmann care permit sa nu cheltuiesti nici macar un leu pe apa calda.
Recunosc ca mai sunt diverse chestii de facut, dar cu ajutorul lui Dumnezeu si
in special a acrizei economice, sper sa le termin si sa nu mai dau banul nici
la "Electrica".

Altfel ce sa zic ?
Daca pentru domnia voastra Mircea Eliade si "Istoria" lui, Evanghellile
Apocrife traduse de Badilita sau "Rugaciunea" lui Origene, se incadreaza la
capitolul taclale cu babele ... probabil ca antecesorii partinici ai PSD aveau
dreptate. :)
Iar scrierea lui Aleksandr Bogdanov, Inginerul Menni, sta la loc de frunte in
biblioteca domniei voastre.