:)))))))

Ati uitat  "Pe Donul Linistit" (Solohov)
Traiasca Proletcultismul !
(scuze dara asa se numeste genul ala de literatura comunistoida care va place)

  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, February 23, 2011 7:24 PM
  Subject: [protest-ro] Re: Frumuseatea Matematicii :)

  1980, globus, univers. Google ofera mai ales primele raspunsuri.
  Nu am termopane, ci termodan (o chestie mai inteligenta), nu folosesc aer
conditionat decit in masina, pentru acasa am alt sistem mai inteligent si mai
ieftin.

  In rest lemn, sticla, rigips, vata minerala, lina, samd.

  Vin rar la Bucuresti, stau putin, dar daca aveti ce sa imi arati cu placere.
Trmiteti-mi telefonul dvs. pe personala.

  Taclalele cu babe NU se refera la Eliade, dar cuprinde evangheliile apocrife.
Pentru ca va scapa stiinta si cunoasterea. Credeti fara sa aveti curajul sa
cercetati. Si va rezolvati problemele cu ajutorul lui Dumnezeu.

  Da, imi place Evtusenko, chiar acum citesc. Si "Urfin si soldatii lui de
lemn", "Gaidar comandantul cetatii de zapada", "Captivi in defileul panterei"
si multe altele. Si filme: Moscova nu crede in lacrimi,...

  Cînd se suie scroafa în pom

  > Domnu inginer,
  >
  > Intrebati de Fortareata digitala a lui Dan Brown sau de Fortareata Alba a
lui Pamuk Orhan ?
  > Pe prima recunosc ca nu am citit-o. "Codul lui DaVinci" mi-a fost MAI MULT
decat suficient ca sa renunt definitiv la domnul Dan Brown.
  > Cealalta o am de la Curtea Veche. :)
  > Iar daca este vorba doar de "Fortareata", nu citesc literatura SF maghiara
:)

  > Imi pare rau ca ati ramas la nivelul HLM.
  > Chiar si cu termopane, aer conditionat si 20 de etaje, tot "habitation a
loyer modere", au fost si raman !
  > Cand veniti prin Bucuresti, o sa va arat (doar daca doriti) o restaurare,
casa din 1900, adica camere de 4,2 m inaltime, tavene cu grinzi de lemn de
25x15, ferestre din lemn stratificat cu termopan, usi de 2,4 m inaltime (la
comanda din lemn masiv, nu plasticuri) podele de 8 cm din masiv, lacuite cu
zemuri din acelea ecologice, gresie antichizata si diverse scule/instalatii
ecologice Viessmann care permit sa nu cheltuiesti nici macar un leu pe apa
calda.
  > Recunosc ca mai sunt diverse chestii de facut, dar cu ajutorul lui Dumnezeu
si in special a acrizei economice, sper sa le termin si sa nu mai dau banul
nici la "Electrica".

  > Altfel ce sa zic ?
  > Daca pentru domnia voastra Mircea Eliade si "Istoria" lui, Evanghellile
Apocrife traduse de Badilita sau "Rugaciunea" lui Origene, se incadreaza la
capitolul taclale cu babele ... probabil ca antecesorii partinici ai PSD aveau
dreptate. :)
  > Iar scrierea lui Aleksandr Bogdanov, Inginerul Menni, sta la loc de frunte
in biblioteca domniei voastre.

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro

blocuri turn, oleaca mai inalte arhi tectonic decit ale dvs.!
  > Cit priveste cultura religioasa, probabil ca sinteti mai tare, eu nu am
vreme sa stau cu babele la taclale. Stiti, chestiile alea ateiste, stiinta,
fizica, ...

  > Era curios doar de intrebari.
  >

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.

Dragoste".

legate de cultura generala religioasa.

cel mult vreo 500. Va place rob?
1000 peste ca sa fim aproximativ egali.
pe saptamina, pe care am avut prostul obicei sa le si citesc. Chiar si in
sesiune, cind citeam doar politiste.

PSD. Nu?

oras, toti arhitectii se pretind intelectuali. Le lipseste inul, ei
preferind... bum si bacul.

comentati ... liber de la imparatie, ca ne-a "dat" Iliescu democratie. :)))
volume dureaza, MULT mai mult decat o "vizita armeneasca".

prin apartenenta la PSD, sper sa gasiti la partid fondurile necesare ridicarii
nivelului intelectual.

de carti, mai intai de istorie si religie, ca sa le poti intelege apoi, pe cele
de "literatura".
Biblice.

numai cu Vali si Dan :D Cu dumneavoastra mi-o iau prin toate gaurile daca mai
continui. Si in mod evident nu-mi place :P

ani si o sa aiba 5 miliarde de vizitatori unici pe ora.

functiona asa: 98% efort pt. Knowledge si Hard Work vs 101% pt. Love of God vs
178% sau cat era pt. Love of Bullshit => de aia dureaza asa de mult pana cand
vreau sa ma apuc de bullshit, si de aia ma doare mintea acum si vreau sa termin
cu bullshitul inceput cu venirea papei in Romania si sa ma apuc iar de
Knowledge si Hard Work :) Si pentru ca knowledge si hard work fac deplete mult
mai greu, o sa revin pe lista la urmatoarea editie a Pastelor Cailor (adica
tocmai a fost Pastele Cailor, in caz ca nu s-a prins nimeni :P)

cu numere, care numere adunate dau cat la suta efort depui pentru un anumit
lucru.

130% din copii lor se pisa pe troite, 131% din ong-uri manaca banii statului
degeaba !

http://www.youtube.com/watch_popup?v=h60r2HPsiuM&feature=youtube_gdata_player

Raspunde prin e-mail lui