Bravo Mosule,

Inteleg ca este momentul unui Green Card :))))
De altfel, nu cred ca exista in Romania este cineva mai calificat, care sa ii
dea o mana de ajutor lui Obama.

  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Wednesday, February 23, 2011 11:56 PM
  Subject: [protest-ro] BREAKING NEWS - Statele Unite fac un pas important
pentru recunoasterea la nivel federal a casatoriilor intre persoane de acelasi
sex!

  BREAKING NEWS - Statele Unite fac un pas important pentru recunoaşterea la
nivel federal a căsătoriilor între persoane de acelaşi sex!
  Detalii la finalul articolului de aici unde am facut un UPDATE pe baza unui
material postat de The Guardian acum mai putin de doua ore:

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/despre-homofobie-si-despre-succesul-comunitatii-lgbt-de-la-budapesta-59039.html
  Remus Cernea
  Co-Presedinte
  Miscarea Verzilor