  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Saturday, February 26, 2011 11:28 AM
  Subject: [protest-ro] Increderea in biserica scade! De ce este pozitiv acest
lucru pentru democratia si politica din Romania - editorial postat pe Vox
Publica

  Vă invit să citiţi, să comentaţi şi, dacă rezonaţi cu textul, să recomandaţi
mai departe noul meu editorial postat azi pe platforma Vox Publica şi intitulat
"Încrederea în biserică scade! De ce este pozitiv acest lucru pentru democraţia
şi politica din România"

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/increderea-in-biserica-scade-de-ce-este-pozitiv-acest-lucru-pentru-democratia-si-politica-din-romania-59177.html

  Celelalte editoriale ale mele, care se numara printre cele mai citite si mai
comentate de pe platforma Vox Publica, pot fi citite aici:
  http://voxpublica.realitatea.net/remuscernea

  O zi faina,

  Remus Cernea
  Co-Presedinte