Codruta

  From: Arhitectura

  Bravo Mosule,

  In sfarsit ai gasit solutia la criza economica mondiala.
  Daca n-o sa mai construim Bisericii, o sa avem bani pentru borduri de MARMURA
in toata tara si pentru un Parlament cu 5.000 de "scaune pe viata", in care o
sa' ncapi si domnia ta !
  Dar mai important, este n-o sa ne mai obosesti pe noi cu cosmarurile domniei
tale (generate de vant-uri), avand asigurat un auditoriu de 4.999 de clone ale
lui Ilici.
  Recunosc ca am totusi un mare regret.
  N-o sa traiesc pana in sec. L (cinzeci, ca matale si istoria ... linii
paralele), ca sa urmaresc la televizor sedintele acelui Parlament.
  Si cum 5.000 de personalitati (rrome), iau pe rand pozitia de capra, la
tribuna.

  Cu stima,
  Dicu Sava-Cristian
  www.dsclex.ro