Daca asta este manipulare, atunci ce spuneti despre afirmatia ca :
"Romania nu o sa fie o tara democratica decat atunci cand vom avea un
presedinte femeie, lesbiana si rroma"  ?
De ce lezbiana si rroma si nu homosexual si evreu, sau homosexuial si arab, sau
"ambigen" si tailandez ?
Sunteti de acord ca democratia sta in ANORMALITATEA preferintei sexuale si
CULOAREA pielii sau credeti ca sta in APLICAREA LEGII fara DISCRIMINARE de gen,
pozitie sociala, avere, etc.?

Trebuie sa va explice cineva ca dl. Cernea este PUS sa spuna lucruri care sa
socheze si ca pisarea impotriva vantului este la domnia sa "politica de stat",
sau credeti ca STATUL poate ignora faptul ca peste 90% din cetatenii sai, se
DECLARA religiosi ?

Oare de ce nu face domnul Vantu un sondaj, despre cati din romani sunt de acord
ca din taxele lor, sa se construiasca SI Biserici.
Sau daca sunt de acord sa se construiasca Biserici, cu bani "DIN AFARA TARII" ?

Domnia voastra vreti 2% pentru "ursuletii suparati".
Eu vreau sa dau 2% pentru biserici si ce mai pot peste.
Care este problema ?
Ca nu mor caii cand vor cainii ?
Stati linistita, Romania o sa fie ortodoxa si peste 1.000 de ani, pentru ca
nici un roman verde nu o sa accepte iudaismul, islamismul sau .... shintoismul.
Se mai dau unii "rotunzi" pe net sau in viata, dar stiti cum e: in orice padure
exista uscaturi, dar ea ramane verde !  :)))