  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, February 28, 2011 8:27 PM
  Subject: [protest-ro] Re: Facem si noi ceva ?

  Si mai simplu.
  Majoritarii ortodocsi le iau gitul la minoritarii indicati de dvs. in
"noaptea cutitelor de cristal".
  Apoi se taie intre ei. Sau se ard pe rug.
  Democratic.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > Ba da dragule,
  > Se poate rezolva foarte simplu, daca se doreste.
  > Pentru ca:
  > Cred ca este mult mai "economic"sa ne luam gatul intre noi, in Biserica
noastra Nationala, decat sa avem o lupta fraticida intre diverse Biserici ! :)

http://www.adevarul.ro/locale/targoviste/Il_propavaduia_pe_Dumnezeu-dar_isi_viola_fiica_0_434356784.html

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro