Nu se poate. Si Ponta si  Iliescu au macar minima decenta sa mimeze
democratia. Dvs. insa ii calcati pe  urme lui Cernea, marele democrat al
Romaniei. si va place sa le interziceti altora drepturile.Doar dvs. in
mod democratic vreti sa le interziceti alora drepturile.Aceeasi apa,
acelasi pamint, altfel de noroi.
Propunerea "Facem si noi  ceva" este exclusiv a dvs. Va recunoastem si
acceptam  drepturile de autor!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Natzzzzz !
>
> Si mai simplu este sa dea Ponta o lege si se trec in ilegalitate toate
celelalte culte.
> Ca in Grecia. :)
> Dar ....  mai degraba revine si o da Iliescu, ca tot da la bicicleta,
face tranfuzii cu sange de bebe si se "ionizeaza" cu aparate de la aia
care ii facea masaje lui Brejnev. :)))
> Abia asa e democratic.
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

in "noaptea cutitelor de cristal".
>   Apoi se taie intre ei. Sau se ard pe rug.
>   Democratic.
>

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > Ba da dragule,
>   > Se poate rezolva foarte simplu, daca se doreste.
>   > Pentru ca:
>   > Cred ca este mult mai "economic"sa ne luam gatul intre noi, in
Biserica noastra Nationala, decat sa avem o lupta fraticida intre
diverse Biserici ! :)
>   >
>   >
>   > Cu stima,