D-le Dicu, nu mai dati, va rog, imagini din asteaaa... ca mintenash setez lista
sa nu mai accepte attachements >:))

FARA a ma baga in disputa "embrion = sau nu = persoana" (deci fara sa incerc
nici sa va aprob nici sa va contrazic) eu nu as lua acea poza (si nici faptul
in sine) drept "dovada". Cei din generatiile mai "vechi" cred ca au facut cu
totii experimentele aleaaa... la "biologie", in liceu - dintre care "clasica"
era cea cu piciorul de broasca. Piciorul era taiat de mult (probabil si broasca
era moarta) - dar daca treceai prin el curent electric, se contracta.

Parerea mea e ca povestea cu "manutza" este din categoria asta: o masa de carne
si nervi a fost atinsa si s-a miscat.

Repet ceea ce am zis mai sus: afirmatia asta a mea NU se doreste o interventie
"pe fond" in problema, ci doar o precizare pe un aspect "punctual". In ce ma
priveste, nu ma simt in stare sa afirm ca embrionul ar fi "persoana" dupa cum
nici sa afirm ca "nu e persoana" nu m-as aventura.

Codruta

  From: Arhitectura

  Bravo Mosule,

  Din pacate dorinta matale de a SOCA cu orice chip, se cam bate cap in cap cu
descoperirile stiintifice !
  Fatul nu mai este de mult "propriul corp" si varsta de la care este
considerat o persoana DISTINCTA de mama, scade in fiecare zi/an .... :)
  Va recomand calduros sa faceti mai intai domania voastra un avort si abia
apoi sa abordati problema "drepturilor".

  Fotografia a  fost facuta de un fotograf american, in timpul unei operatii de
coloana, efectuata pe un fat, aflat in uterul mamei.

  Fotograful nu  se gandea, ca va realiza cea mai importanta fotografie din
viata lui, scopul  initial fiind doar documentarea operatiei de coloana.
  In timp ce fotograful Paul Harris fotografia procesul operatiei,  efectuate
in clinica de chirurgie a Universitatii Vanderbilt din orasul Nashville ,
Tenesse, el a reusit sa imortalizeze momentul in care copilasul si-a ridicat
mana din uterul mamei si a prins degetul medicului.
  Fotografia a cutreierat deja lumea, in Irlanda fiind principalul argument
impotriva legalizarii avortului.
  Manuta care a cucerit intreaga lume, este al lui Samuel Alexander, care s-a
nascut la 28 decembrie, anul trecut.. Daca ne gandim, ne dam seama cat de
vulnarabila este viata unui om. Medicii au fost siguri ca fatul nu ar  fi
supravietuit in afara uterului, de aceea au decis sa-l opereze in interiorul
uterului. Dupa operatie uterul a fost inchis la loc, astfel incat fatul sa se
dezvolte in conditii normale.
  Prezenta fotografie este considerata cea mai importanta fotografie din
domeniul medicinii. Samuel este cel mai tanar pacient care a fost supus unor
astfel de operatii. Probabil Samuel Alexander Arms intr-o zi va avea
posibilitatea sa-i stranga mana doctorului Brunner, de data asta in afara
uterului mamei.