Am vazut. Asa ca afirm: "Adica si ei au ucis nevinovati in numele  Lui?"
Filmul este istoria  romantata a unor ucigasi care s-au luptat cu alti
ucigasi pentru putere.  Atit. Pe sarite. Nici o vorba despre  invadarea
Poloniei dinspre est! 1:08:17 un adevar  mare: "Abuzurile sint
infaptuite acum de guvern". Cine oare a  facut abuzuri pina atunci?
Armand Calinescu? IG Duca? Evreii ucisi? alt morti  prin asasinare
directa?   Desi legiunea declarase ca  nu accepta ciopirtirea Romaniei,
cind asta s-a intimplat, nu au spus nici un  cuvint. De ce se ascunde
asta? Din mindrie?   Apoi dupa asasinatele  oribile ale lui Madgearu,
Iorga si a celor din inchisori, Antonescu si Sima se  impaca! Ticalosii
si ucigasii intre ei! Cit despre diversiunea ca  nu legionarii ci altii
infiltrati au facut ce au facut. Palavre! Crimele sint  ale legiunii
Si sa nu uitam de uciderea  taranilor care, batuti de bolsevici, intrau
in cooperativa!   Asta pe scurt. Niste  criminali.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, vulcan vali <valivulcan@...> wrote:

> Vorbim dupa ce vedeti documentarul. Nu poti sa ii iei la gramada!
Urmariti contextul politic al vremii si o sa vedeti ca ei au fost mai
persecutati si mai ucisi decat altii.

http://cinemaromanesc.blogspot.com/2009/09/miscarea-legionara-1996.html

Raspunde prin e-mail lui